Γερμανικός τουρισμός: Το bleisure προτεραιότητα στα επαγγελματικά ταξίδια

12-06-18 | ΑΓΟΡΕΣ

To 90% των Γερμανών που ταξιδεύουν για επαγγελματικούς λόγους, πέρα από τις επαγγελματικές υποχρεώσεις, αναζητούν χρόνο για να εξερευνήσουν τον προορισμό, καταδεικνύοντας τη σημασία των επαγγελματικών ταξιδίων για τις μεγάλες πόλεις που τα προσελκύουν.

Σύμφωνα με έρευνα του brand Crowne Plaza® Hotel & Resorts, που διενήργησε η OnePoll για λογαριασμό του σε δείγμα 500 Γερμανών που ταξιδεύουν συχνά για επαγγελματικούς λόγους ηλικίας από 25 έως 45 ετών, οι ταξιδιώτες θεωρούν ότι τα πλεονεκτήματα του επαγγελματικού ταξιδίου είναι η ανακάλυψη νέων προορισμών (34%), νέων πολιτισμών (26%) και η απόλαυση του καλού φαγητού και ποτού (23%).

Τα ευρήματα βρίσκονται σε αντιστοιχία με την τάση για bleisure (προέκταση των επαγγελματικών ταξιδίων με επιπλέον μέρες για αναψυχή ή συνδυασμός δραστηριοτήτων αναψυχής). Το 62% των Γερμανών έχει ήδη μετατρέψει επαγγελματικό ταξίδι σε bleisure, διευρύνοντάς το κατά μερικές ακόμη ημέρες προκειμένου να ανακαλύψει τον προορισμό χωρίς την πίεση υποχρεώσεων, ενώ ένα 20% επιθυμεί να το κάνει.

Το 61% δήλωσε ότι το καλύτερο σημείο του επαγγελματικού ταξιδίου είναι η απόδραση από την καθημερινότητα στο γραφείο και το 68% ότι τους επηρεάζει θετικά στην προσέγγιση των στόχων τους, που δεν αφορούν την εργασία.

Το 74% πιστεύουν ότι γίνονται καλύτεροι στη δουλειά τους χάρη στα επαγγελματικά ταξίδια και το 23% επιθυμεί περισσότερες δυνατότητες για να ταξιδεύει. Παρότι το 54% δυσανασχετεί που αποχωρίζεται στην οικογένεια κατά τη διάρκεια του επαγγελματικού ταξιδίου, το 35% θα δεχόταν λιγότερες αποδοχές από τον εργοδότη προκειμένου να μπορεί να ταξιδεύει συχνά.

Ο αντιπρόεδρος του brand Crowne Plaza, κ. Mike Greenup, σχολιάζει: «Οι σύγχρονοι Γερμανοί ταξιδιώτες στα επαγγελματικά ταξίδια ενδιαφέρονται να ανακαλύψουν νέους προορισμούς και να έχουν περισσότερο ελεύθερο χρόνο και μεγαλύτερη ευελιξία στο ταξίδι.

Επιζητούν περιβάλλον που θα τους εμπνέει, ευέλικτους χώρους εργασίας στο ξενοδοχείο και σύγχρονες εγκαταστάσεις, προσωποποιημένες υπηρεσίες και υγιεινό φαγητό».

Ο μέσος Γερμανός πραγματοποιεί 43 διανυκτερεύσεις σε επαγγελματικά ταξίδια ετησίως. 

διαβάστε ακόμα

MSC Cruises: Πρεμιέρα με κρουαζιέρες από τον Πειραιά για την πρώτη χειμερινή σεζόν στην Ελλάδα
Οι νέες δράσεις για τον ελληνικό τουρισμό μέσα από τον Ψηφιακό Μετασχηματισμό
Airbnb: Χωρίς αποτέλεσμα η "καταστολή" των βραχυχρόνιων μισθώσεων (και) στη Βαρκελώνη
Γνώμη | Η κλιματική κρίση και οι αρνητές της...
FTI: Πωλήθηκε το Labranda Marine Aquapark στην Κω
Έρευνα: Οι ταξιδιώτες θέλουν βιομετρικά στοιχεία και μεγαλύτερη ασφάλεια στα ταξίδια
Ryanair: Nέα εποχική σύνδεση Βρυξέλλες – Νέα Αγχίαλος το 2025
Τι ξεχνούν οι επιβάτες στα ταξί στην Ελλάδα και στην Ευρώπη | Πολλά κινητά τηλέφωνα και μία σόμπα....
Η Ρόδος υποστηρίζει την ίδρυση Εθνικού Φορέα Συνεδριακού Τουρισμού
Η κλιματική κρίση «θάνατος» για τις μεγαλουπόλεις