Η Ευρώπη παραμένει κορυφαίος προορισμός διακοπών για τους ταξιδιώτες από τη Βραζιλία, την Κίνα, την Ιαπωνία, τη Ρωσία και τις ΗΠΑ την περίοδο Μάιος-Αύγουστος 2018, σύμφωνα με έρευνα ταξιδιωτικών προθέσεων σε μακρινές αγορές που διενήργησε η Ευρωπαϊκή Επιτροπή Τουρισμού (ETC).
Η έρευνα, η οποία διενεργήθηκε από τη ETC, την Eurail Group και την Ευρωπαϊκή Ένωση Τουρισμού, έδειξε ότι οι ερωτηθέντες που σκοπεύουν να ταξιδέψουν στην Ευρώπη την περίοδο αυτή, στην πλειονότητά τους θα επισκεφθούν πολλές χώρες της παρά τη σύντομη περίοδο διακοπών (από μία έως 2 εβδομάδες).
Η Γαλλία (35%), η Ιταλία (27%) και η Γερμανία (24%) είναι οι κορυφαίοι προορισμοί για τους ταξιδιώτες μακρινών αγορών.
Πάνω από ένας στους 2 Κινέζους δήλωσαν ότι σκοπεύουν να επισκεφθούν ευρωπαϊκό προορισμό, με βοηθητικούς παράγοντες την οικονομική ανάπτυξη στην Κίνα και τους ανταγωνιστικούς ναύλους στα αεροπορικά εισιτήρια για Ευρώπη. Ωστόσο, σύμφωνα με την έρευνα, προορισμοί στην Ασία και τον Ειρηνικό αναμένεται να υποδεχθούν περισσότερους κινέζους τουρίστες.
Από το 39% των Αμερικανών που εξέφρασαν διάθεση για ταξίδια στο εξωτερικό, το 34% σκέφτεται να επισκεφθεί την Ευρώπη, με ευνοϊκή συγκυρία την άνοδο του δολαρίου.
Το 68% των Ρώσων δήλωσαν απρόθυμοι να επισκεφθούν την Ευρώπη αυτό το καλοκαίρι, λόγω της πτώσης του νομίσματος. Οι Ιάπωνες έχουν το μικρότερο ποσοστό διάθεσης για ταξίδια στην Ευρώπη, εν μέσω της αρνητικής πορείας που ακολουθεί η οικονομία της χώρας.
Το 42% των Βραζιλιάνων επιδιώκει μακρινά ταξίδια αυτό το καλοκαίρι, παρουσιάζοντας μικρή μείωση σε σχέση με πέρυσι.
Οι Ιάπωνες και Κινέζοι ταξιδιώτες επιλέγουν Γαλλία, οι Αμερικανοί Γαλλία (38%), Ιταλία (30%), Γερμανία (27%), Ην. Βασίλειο (21%) και Ισπανία (15%).
Η Τουρκία κερδίζει έδαφος στις προτιμήσεις των Ρώσων (15%) μετά την Ιταλία (18%).
Οι Βραζιλιάνοι επιλέγουν Πορτογαλία (40%), Ιταλία (36%) και Ισπανία (26%).
Οι περισσότεροι ερωτηθέντες προτίθενται να δαπανήσουν από 1 έως 2 εβδομάδες στα ταξίδια στην Ευρώπη...
Στο σύνολό τους οι κυριότερες εμπειρίες που επιθυμούν από τα ταξίδια στην Ευρώπη είναι τα φυσικά τοπία (48%), τα σημαντικά αξιοθέατα (46%), η ιστορία και ο πολιτισμός και η γαστρονομία (από 41%) και οι διακοπές δραστηριοτήτων (20%).