Έμπνευση από πολλές διαφορετικές πηγές αναζητούν οι ταξιδιώτες από τη Λατινική Αμερική, προτιμώντας συνήθως τα online τουριστικά γραφεία για να αντλούν ταξιδιωτικές πληροφορίες πριν την κράτηση.
Αυτό είναι το συμπέρασμα έκθεσης της Expedia Group Media Solutions για τις συνήθειες των ταξιδιωτών της Λατινικής Αμερικής.
Η έκθεση βασίζεται σε έρευνα που διενεργήθηκε το Μάρτιο σε δείγμα 3.000 ταξιδιωτών από το Μεξικό, τη Βραζιλία και την Αργεντινή. Όλοι οι συμμετέχοντες είχαν κάνει κράτηση διακοπών στο διαδίκτυο την περασμένη χρονιά.
Οι Μεξικανοί ταξιδιώτες (76%) και οι Βραζιλιάνοι (69%) πραγματοποιούν περισσότερα ταξίδια με σκοπό να εξερευνήσουν τις χώρες τους σε σχέση με τους Αργεντινους (46%).
Όμως υπάρχει ισχυρό κίνητρο για διεθνή ταξίδια των Λατινοαμερικανων, καθώς ταξιδεύουν συχνά –από 3,9 έως 5,6 φορές το χρόνο- και κάνουν διακοπές μεγάλης διάρκειας – από 7,6 έως 12 ημέρες.
O προϋπολογισμός του ταξιδιού είναι αποφασιστικός παράγοντας για το 80% των Μεξικανών και Αργεντινων και το 93% των Βραζιλιάνων. Οι ταξιδιώτες αυτοί διατηρούν σημαντικό ποσοστό του προϋπολογισμού διακοπών για αεροπορικά εισιτήρια και ξενοδοχεία (από 43% για τους Βραζιλιάνους έως 46% για τους Αργεντινούς.
Το φαγητό κατατάσσεται τρίτο και τα ψώνια συνδυάζονται με τα αξιοθέατα στην τέταρτη θέση δαπανών για τους Μεξικανούς και του Βραζιλιάνους. Οι Αργεντίνοι δαπανούν μεγαλύτερο μερίδιο του προϋπολογισμού διακοπών (11%) στις τοπικές μεταφορές παρά στα αξιοθέατα, όμως κρατούν το 12% για ψώνια.
Κύριος σκοπός των ταξιδίων είναι η ξεκούραση (για το 66% των Μεξικανών, το 49% των Βραζιλιάνων και το 61% των Αργεντίνων). Οι Βραζιλιάνοι προτιμούν επίσκεψη στην οικογένεια και στο ίδιο βαθμό περιήγηση σε αξιοθέατα (45%) ενώ οι Μεξικανοί δίνουν προτεραιότητα στην επίσκεψη σε συγγενείς (44%) και οι Αργεντινοί προκρίνουν ελαφρώς περισσότερο την επίσκεψη σε συγγενείς σε σύγκριση με τα αξιοθέατα (33% έναντι 31%).
Στην πλειονότητά τους οι λατινοαμερικανοι (6 στους 10) είναι αναποφάσιστοι σε σχέση με τον προορισμό κατά την έναρξη της διαδικασίας αναζήτησης διακοπών. Αναζητούν έμπνευση για τον προορισμό (το 66% των Μεξικανών, το 74% των Βραζιλιάνων και το 65% των Αργεντινων) και τείνουν να επηρεάζονται από τις δραστηριότητες στον προορισμό.
Το 71% επηρεάζεται από τις διαφημίσεις. Οι προσφορές στις διαφημίσεις ασκούν τη μεγαλύτερη επίδραση και ακολουθούν οι εικόνες και οι πληροφορίες.
Οι κριτικές ήταν το λιγότερο σημαντικό στοιχείο των διαφημίσεων διακοπών (επηρεάζουν το 35% των Μεξικανών, το 45% των Βραζιλιάνων και το 39% των Αργεντίνων).
Τα online τουριστικά γραφεία είναι η κορυφαία επιλογή για προγραμματισμό διακοπών για το 51% των Μεξικανών, το 48% των Βραζιλιάνων και το 50% των Αργεντίνων.