Απότομη αύξηση της διάθεσης για ταξίδια καταγράφεται στη βρετανική αγορά αμέσως μετά την έξοδο της Αγγλίας από το Μουντιάλ.
Κατά τη διάρκεια του Μουντιάλ μέχρι και πριν την έξοδο της Αγγλίας, η οποία έχασε με 2-1 από την Κροατία στις 11 Ιουλίου, οι ταξιδιωτικές αναζητήσεις παρουσίασαν μείωση 19% σε σχέση με την αντίστοιχη περίοδο πέρυσι.
Όμως, συμφωνα με την ταξιδιωτική εταιρία Sojern μετά την έξοδο της Αγγλίας από τα παιχνίδια, υπήρξε αύξηση 15% των αναζητήσεων, η οποία καταγράφηκε στις 12 Ιουλίου.
Η τάση αυτή, σύμφωνα με τις ταξιδιωτικές εταιρίες, παρατηρείται σε περιόδους διεξαγωγής μεγάλων αθλητικών διοργανώσεων και εξισορροπείται με το χρόνο.
Παράλληλα, παράγοντας που συγκράτησε τις αναζητήσεις για ταξίδια ήταν και οι πολύ υψηλές θερμοκρασίες που επικράτησαν στη Βρετανία.
Την ίδια ώρα, η Ρωσία προσδοκά περισσότερους Βρετανούς τουρίστες εξαιτίας του Μουντιάλ. Η πλατφόρμα CheapOair.co.uk είχε μεγάλη αύξηση αναζητήσεων στις πτήσεις προς Ρωσία, η οποία διαμορφώθηκε στο +282% σε σύγκριση με το μέσο όρο εβδομαδιαίων αναζητήσεων, κατά την πρώτη εβδομάδα του Μουντιάλ.
Η τάση αυτή συνεχίστηκε και την ακόλουθη εβδομάδα, με το μέσο όρο εβδομαδιαίων αναζητήσεων να αυξάνεται κατά 227%.
Αντίστοιχα, την περίοδο πριν το Μουντιάλ, οι αναζητήσεις είχαν σημαντική αύξηση τις εβδομάδες 11-17 Μαρτίου και 18-24 Μαρτίου, με τους Βρετανούς να πραγματοποιούν 182% και 160% περισσότερες αναζητήσεις σε σχέση με το μέσο όρο ανά εβδομάδα.