Έκρηξη στις ταξιδιωτικές δαπάνες των Βρετανών καταγράφει έρευνα της Deloitte κατά το τρίμηνο που έληξε τον Ιούνιο, προβλέποντας παράλληλα περαιτέρω αύξηση την υψηλή σεζόν παρά την πολιτική αστάθεια στη χώρα.
Η έρευνα δείχνει ότι κατά το δεύτερο τρίμηνο του 2018, στις περισσότερες κατηγορίες δαπανών στα ταξίδια αναψυχής, τα επίπεδα καταναλωτικής εμπιστοσύνης των Βρετανών έφθασαν σε επίπεδα ρεκόρ.
Τα στοιχεία, που βασίζονται στις απαντήσεις 3.166 ενηλίκων από το Ην. Βασίλειο, δείχνει ότι οι Βρετανοί είχαν αυξημένες δαπάνες για διακοπές σε 9 από τις 11 κατηγορίες, με τα έξοδα για φαγητό να εμφανίζονται αυξημένα κατά 5% σε σχέση με την αντίστοιχη περίοδο πέρυσι. Οι δαπάνες σε παμπ και μπαρ αυξήθηκαν 4% και τα έξοδα σε καφετέριες και καταστήματα τροφίμων 3%.
Η μοναδική κατηγορία εξόδων που είχε μείωση ήταν οι σύντομες διακοπές (-2%) ενώ η κατηγορία δαπανώ για ζωντανές αθλητικές διοργανώσεις παρέμεινε σταθερή με πέρυσι.
Οι δαπάνες στον πολιτισμό και την ψυχαγωγία είχαν την μεγαλύτερη αύξηση από πέρυσι (5%).
Σύμφωνα με τη Deloitte η έκρηξη ταξιδιωτικών δαπανών των Βρετανών θα συνεχισθεί και μέσα στην υψηλή σεζόν, καθώς προβλέπεται αύξηση σε 10 από τις 11 κατηγορίες δαπανών.
Όπως επισημαίνει ο συνεργάτης της Deloitte στους κλάδους φιλοξενίας και αναψυχής, Simon Oaten, οι επιχειρήσεις αναψυχής πρέπει να είναι αισιόδοξες για την αυξανόμενη καταναλωτική εμπιστοσύνη και διάθεση δαπανών των Βρετανών ταξιδιωτών, οι οποίοι είναι διατεθειμένοι να καταβάλλουν περισσότερα για μια ευρεία γκάμα υπηρεσιών. Αυτό σημαίνει, τόνισε, ότι οι επιχειρήσεις του κλάδου θα επωφεληθούν, είτε πρόκειται για ταξιδιωτικό οργανισμό, είτε καφέ, ξενοδοχεία, θέατρα ή αθλητικές εγκαταστάσεις.