Αυξημένες κατά 13% είναι οι πωλήσεις για τις εφετινές θερινές διακοπές των Γερμανών, σε σχέση με πέρυσι, σύμφωνα με τα στοιχεία της εταιρείας ερευνών GfK, που προέρχονται από 2.000 αντιπροσωπευτικά ταξιδιωτικά πρακτορεία, ΟΤΑ και ιστοσελίδες.
Αυτό σημαίνει ότι τα πρακτορεία συγκέντρωσαν τα περυσινά έσοδα τρεις μήνες νωρίτερα από το τέλος της σεζόν, αναδεικνύοντας το 2018 σε μια πολύ καλή χρονιά για τον γερμανικό τουρισμό. Οι ταξιδιωτικοί πράκτορες έχουν μερίδιο 78% επί των συνολικών εσόδων, σημειώνοντας αύξηση 8%, ενώ οι πωλήσεις στο διαδίκτυο έχουν αυξηθεί περισσότερο.
Όσον αφορά τους μήνες αναχώρησης, οι διακοπές τον Ιούλιο (+ 13,6%) και τον Σεπτέμβριο (+ 15,4%) έχουν πωληθεί ιδιαίτερα καλά μέχρι στιγμής, ενώ διψήφιο ρυθμό ανάπτυξης παρουσιάζει και ο Οκτώβριος.
Οι πωλήσεις του Ιουλίου ήταν αυξημένες κατά 5%. Το ένα τρίτο των πωλησεων αυτού του μήνα αφορούσε κρατήσεις της τελευταίας στιγμής για τον Ιούλιο και τον Αύγουστο και το ένα τρίτο για το Σεπτέμβριο και τον Οκτώβριο. Περισσότερο από το ένα τρίτο των εσόδων του Ιουλίου ήταν για διακοπές μεταξύ Νοεμβρίου και Απριλίου, τα οποία σήμερα είναι 9% μπροστά από την ίδια περίοδο πέρυσι, χάρη στις πολύ δυνατές πρώιμες κρατήσεις. Οι περισσότερες κρατήσεις αφορούσαν αργίες τον Νοέμβριο, τον Δεκέμβριο και τον Ιανουάριο, οι οποίες έχουν διψήφιους ρυθμούς ανάπτυξης.