Η ένωση βρετανών τουρ οπερέιτορ, ΑΒΤΑ, είναι ο οργανισμός που εμπιστεύονται περισσότερο οι Βρετανοί τουρίστες για τα ταξίδια τους (στο 58% των περιπτώσεων) και μάλιστα σε ποσοστό 75% αναφέρουν οτι νιώθουν μεγαλύτερη ασφάλεια όταν ταξιδεύουν με τουριστικό γραφείο που είναι μέλος της ΑΒΤΑ.
Αυτό έδειξε έρευνα που διενήργησε η εταιρία καταναλωτικών ερευνών Arkenford σε δείγμα 2.001 Βρετανών πολιτών βάσει των ταξιδιωτικών τους συνηθειών κατά το 12μηνο που προηγήθηκε του Αυγούστου του 2018.
Μικρότερα ποσοστά καταναλωτών δήλωσαν οτι εμπιστεύονται άλλους οργανισμούς στα ταξίδια (το 46% την ATOL και το 20% την Trustpilot), και το 74% έχουν προσδοκία η ταξιδιωτική εταιρία της επιλογής τους να είναι μέλος της ΑΒΤΑ. Το 62% μάλιστα αποκομίζει λιγότερο θετική εικόνα για τις εταιρίες που δεν είναι μέλη της Ένωσης.
Επίσης, το 72% των Βρετανών που συμμετείχαν στην έρευνα δήλωσαν οτι αναγνωρίζουν το λογότυπο της ΑΒΤΑ περισσότερο από κάθε άλλο στα ταξίδια.
Οι αξίες με τις οποίες συνδυάζουν την ΑΒΤΑ είναι η ασφάλεια, η αξιοπιστία, η διασφάλιση και η ποιότητα. Η οικονομική προστασία, η βοήθεια και οι συμβουλές της ΑΒΤΑ σε περιπτώσεις κρίσεων καθώς και ο κώδικας δεοντολογίας της είναι οι υπηρεσίες που συγκεντρώνουν τη μεγαλύτερη αξία για το ταξιδιωτικό κοινό, σε ποσοστό 60%.