Αύξηση 9% κατέγραψαν οι πωλήσεις οργανωμένων διακοπών στη Γερμανία τον Σεπτέμβριο, όπως φαίνεται από την έρευνα της GfK – σε δείγμα 2.000 τουριστικών γραφείων, ΟΤΑ και τουρ οπερέιτορ- σε δεδομένα κρατήσεων τελευταίας στιγμής, χειμερινών διακοπών και προκρατήσεων για το καλοκαίρι του 2019.
Οι προκρατήσεις για το ερχόμενο καλοκαίρι αποτέλεσαν το 23% των συνολικών εσόδων. Τα έσοδα από αυτές παρουσιάζουν μέχρι στιγμής διψήφια αύξηση, παρότι τα επίπεδά τους είναι ακόμη χαμηλά για ασφαλείς προβλέψεις.
Οι κρατήσεις τελευταίας στιγμής τον Σεπτέμβριο και τον Οκτώβριο είναι αυξημένες κατά 3%, με τον κύριο όγκο τους να πραγματοποιείται σε online κανάλια πωλήσεων, και με τα έσοδα των τουριστικών γραφείων να μειώνονται κατά 1%.
Συνολικά, το καλοκαίρι του 2018 οι πωλήσεις παρουσίασαν σωρευτική αύξηση 12% σε σχέση με πέρυσι. Τόσο τα online όσο και τα offline κανάλια πωλήσεων θα κλείσους τη χρονιά με ισχυρές επιδόσεις.
Οι κρατήσεις χειμερινών διακοπών κυριαρχούν στα τουριστικά γραφεία και το διαδίκτυο τον Σεπτέμβριο, αντιπροσωπεύοντας άνω του 40% των εσόδων. Οι πωλήσεις σημείωσαν αύξηση 11%, με σωρευτική αύξηση 9% σε σύγκριση με πέρυσι.