Η Ελλάδα πρώτη στις online αναζητήσεις των Ολλανδών τουριστών

16-10-18 | ΑΓΟΡΕΣ

H Ελλάδα αναδεικνύεται ως ο δημοφιλέστερος προορισμός διακοπών στο online marketing για τους Ολλανδούς που αναζητούν τουριστικές πληροφορίες μέσω της μηχανής αναζήτησης Google, σύμφωνα με έρευνα της διεθνούς online πλατφόρμας μάρκετινγκ SEMrush.com. Η σημαντική αυτή διεθνής διάκριση καταδεικνύει για ακόμα μία φορά την αποτελεσματικότητα της επικοινωνιακής στρατηγικής για την τουριστική προώθηση και προβολή της Ελλάδας, που έχει καταρτίσει το Υπουργείο Τουρισμού και η υπουργός κα Έλενα Κουντουρά και υλοποιεί διεθνώς ο ΕΟΤ.

Η έρευνα διεξήχθη από τον Σεπτέμβριο του 2017 έως και τον Σεπτέμβριο του 2018 και αφορούσε σε όλους τους προορισμούς διακοπών στο εξωτερικό που προτιμούν οι Ολλανδοί τουρίστες. Σύμφωνα με τη σχετική ανακοίνωση της εταιρείας, τους τελευταίους δώδεκα μήνες πραγματοποιήθηκαν στην μηχανή αναζήτησης Google κατά μέσο όρο 11.000 αναζητήσεις μηνιαίως με τους όρους «Ελλάδα» και «διακοπές», κατατάσσοντας την Ελλάδα πρώτη σε επιλογές αναζήτησης πληροφοριών.

Το σημαντικό ενδιαφέρον των Ολλανδών τουριστών για την Ελλάδα επιβεβαιώνεται, εξάλλου, και από το γεγονός ότι, κατά το διάστημα Ιανουάριος - Αύγουστος 2018, η ολλανδική αγορά κατέγραψε αύξηση 19,7 %, έναντι της αντίστοιχης περσινής περιόδου.

διαβάστε ακόμα

Ryanair: Nέα εποχική σύνδεση Βρυξέλλες – Νέα Αγχίαλος το 2025
Τι ξεχνούν οι επιβάτες στα ταξί στην Ελλάδα και στην Ευρώπη | Πολλά κινητά τηλέφωνα και μία σόμπα....
Η Ρόδος υποστηρίζει την ίδρυση Εθνικού Φορέα Συνεδριακού Τουρισμού
Η κλιματική κρίση «θάνατος» για τις μεγαλουπόλεις
Sky Express: Ξεκίνησαν καθημερινές πτήσεις Αθήνα - Κωνσταντινούπολη
Αντώνης Παγώνης | 10ετές πρόγραμμα για την προβολή συγκεκριμένων προορισμών
CNT: Η Αθηναϊκή Ριβιέρα στους 11 κορυφαίους προορισμούς διακοπών στην Ευρώπη για το 2025
O Χάρης Θεοχάρης στο Εκτελεστικό Συμβούλιο του Παγκόσμιου Οργανισμού Τουρισμού
Τουρισμός | Τάση για κρατήσεις εκτός αιχμής από τους Βρετανούς
ΠΟΤΑΠ | Δράσεις για την προβολή του Ολύμπου