H Ελλάδα αναδεικνύεται ως ο δημοφιλέστερος προορισμός διακοπών στο online marketing για τους Ολλανδούς που αναζητούν τουριστικές πληροφορίες μέσω της μηχανής αναζήτησης Google, σύμφωνα με έρευνα της διεθνούς online πλατφόρμας μάρκετινγκ SEMrush.com. Η σημαντική αυτή διεθνής διάκριση καταδεικνύει για ακόμα μία φορά την αποτελεσματικότητα της επικοινωνιακής στρατηγικής για την τουριστική προώθηση και προβολή της Ελλάδας, που έχει καταρτίσει το Υπουργείο Τουρισμού και η υπουργός κα Έλενα Κουντουρά και υλοποιεί διεθνώς ο ΕΟΤ.
Η έρευνα διεξήχθη από τον Σεπτέμβριο του 2017 έως και τον Σεπτέμβριο του 2018 και αφορούσε σε όλους τους προορισμούς διακοπών στο εξωτερικό που προτιμούν οι Ολλανδοί τουρίστες. Σύμφωνα με τη σχετική ανακοίνωση της εταιρείας, τους τελευταίους δώδεκα μήνες πραγματοποιήθηκαν στην μηχανή αναζήτησης Google κατά μέσο όρο 11.000 αναζητήσεις μηνιαίως με τους όρους «Ελλάδα» και «διακοπές», κατατάσσοντας την Ελλάδα πρώτη σε επιλογές αναζήτησης πληροφοριών.
Το σημαντικό ενδιαφέρον των Ολλανδών τουριστών για την Ελλάδα επιβεβαιώνεται, εξάλλου, και από το γεγονός ότι, κατά το διάστημα Ιανουάριος - Αύγουστος 2018, η ολλανδική αγορά κατέγραψε αύξηση 19,7 %, έναντι της αντίστοιχης περσινής περιόδου.