Mόλις το 9% των ταξιδιωτών της γενιάς millennial θεωρούν προτεραιότητα την υπερβολική κατανάλωση αλκοόλ στις διακοπές, σύμφωνα με έρευνα της WTM σε 2.000 Βρετανούς, η οποία είναι ενδεικτική της ριζικής αλλαγής της αντίληψης των Βρετανών για το αλκοόλ.
Το 78% των ηλικιών 25-34 αναζητούν τρόπους για να προκαλέσουν το ενδιαφέρον στα social media δημοσιεύοντας φωτογραφίες από τις διακοπές στο Instragram, ενώ ακολουθούν οι ηλικίες 18-24 όπου το 63% ανέφερε οτι επιδιώκει φωτογραφίες που παρουσιάζουν την κοινωνική τους κατάσταση παρά την κατανάλωση αλκοόλ.
Το 38% των ηλικιών 25-34 πραγματοποιούν πάνω από μία δημοσίευση στο διαδίκτυο την ημέρα όταν βρίσκονται σε διακοπές, όπως και το 37% των ηλικιών 18-24.
Το ένα τρίτο των Βρετανών ηλικίας 16-24 δεν καταναλώνει αλκοόλ, έναντι ενός πέμπτου το 2015, σύμφωνα με τον οργανισμό Health Survey for England.
Τα συμπεράσματα της έρευνας δείχνουν οτι η κατανάλωση αλκοόλ δεν είναι αρεστή στους νεότερους ταξιδιώτες, καθώς οι millennials ενδιαφέρονται περισσότερο για την υγεία τους και προσέχουν την εικόνα τους στις διακοπές, δήλωσε ο Paul Nelson της WTM Λονδίνου.
Η ταξιδιωτική βιομηχανία επιδιώκει να προσαρμοστεί σε αυτή την τάση καθώς το Instagram έχει 1 δις. χρήστες, καθιστώντας το μια πολύ σημαντική πλατφόρμα επηρεασμού. Για παράδειγμα, η EasyJet αποκάλυψε την περασμένη εβδομάδα τη νέα λειτουργία Look&Book στην εφαρμογή της που επιτρέπει στους επιβάτες να κάνουν άμεση κράτηση πτήσης μέσα από μια φωτογραφία, χωρίς να γνωρίζουν ποιόν προορισμό απεικονίζει.
Τα ευρήματα αυτά συμπίπτουν χρονικά με το κλείσιμο του brand Club 18-30 της Thomas Cook, με την τελευταία πτήση την περασμένη Κυριακή από το Μάντσεστερ προς Magaluf. Στις ημέρες ακμής του, το brand εξυπηρετούσε 110.000 ταξιδιώτες νεαρής ηλικίας ετησίως.