Τουρισμός | Το «Welcome Chinese» έρχεται στην Κρήτη – Οι παροχές και οι δυνατότητες

19-11-18 | ΑΓΟΡΕΣ

Ένα μεγάλο «παράθυρο» εισόδου στην αχανή και με πολλές ιδιαιτερότητες κινέζικη αγορά και τα δεκάδες εκατομμύρια των Κινέζων που ταξιδεύουν κάθε χρόνο στο εξωτερικό για διακοπές αποτελεί το πρόγραμμα «Welcome Chinese», που αφορά στην πιστοποίηση και ανάδειξη επιχειρήσεων και προορισμών γενικότερα, οι οποίοι έχουν «υιοθετήσει» και παρέχουν υπηρεσίες φιλικές προς τους Κινέζους ταξιδιώτες. 

Η πιστοποίηση αυτή, όπως γράφει το hania.news, είναι η μόνη και εκδίδεται αποκλειστικά από την Ακαδημία Τουρισμού της Κίνας (CTA). Η ανάδειξη και προβολή επιχειρήσεων και προορισμών γίνεται μέσω των κινεζικών μέσων δικτύωσης και ενημέρωσης, ενώ παράλληλα προσφέρονται και αρκετά άλλα προνόμια στα μέλη του προγράμματος, όπως τόνισε, μιλώντας αποκλειστικά στο HANIA.news, ο country manager του προγράμματος «Welcome Chinese» στην Ελλάδα, Ηλίας Παπαγεωργίου (φωτογραφία).

Ο κ. Παπαγεωργίου επισκέφθηκε τα Χανιά, όπου είχε συνάντηση εργασίας με τους εκπροσώπους της εταιρείας Flexiphil, που αποτελεί τον συντονιστή και οργανωτή των ενημερωτικών συναντήσεων – ημερίδων για το πρόγραμμα «Welcome Chinese», οι οποίες θα πραγματοποιηθούν το επόμενο διάστημα στην Κρήτη (ανάλογη ημερίδα έγινε πρόσφατα στη Ρόδο), σε συνεργασία με την Τοπική Αυτοδιοίκηση και τους τοπικούς φορείς του τουρισμού.

«Το 2017 περίπου 100 εκατομμύρια Κινέζοι ταξίδεψαν εκτός Κίνας. Από αυτούς, περίπου 22 εκατομμύρια έχουν κατεύθυνση προς την Ευρώπη. Από αυτά τα 22 εκατομμύρια, η Ελλάδα καταφέρνει να πάρει κάτι λιγότερο από το 2%, δηλαδή μερικές δεκάδες χιλιάδες επισκέπτες. Όσο και αν υπάρχει μία ψευδαίσθηση ότι έχουμε κατακλυστεί από Κινέζους, αυτός είναι ένας μύθος. Στην Κίνα είμαστε αόρατη ως χώρα γιατί δεν υπάρχουμε πουθενά στα ηλεκτρονικά μέσα της χώρας. Ως γνωστόν, τα δυτικά MME δεν προβάλλονται στην Κίνα. Υπάρχουν τα αντίστοιχα κινέζικα. Οπότε εμείς, ως μη υπάρχοντες στα κινέζικα δίκτυα ενημέρωσης είμαστε αόρατοι, δεν υπάρχουμε στον κινέζικο χάρτη», εξήγησε ο κ. Παπαγεωργίου και πρόσθεσε ότι αυτό το μειονέκτημα «έρχεται» να αντιμετωπίσει το πρόγραμμα «Welcome Chinese».

«Το συγκεκριμένο πρόγραμμα δημιουργεί και αναδεικνύει προορισμούς, φιλικούς προς τους Κινέζους ταξιδιώτες», τόνισε ο κ. Παπαγεωργίου, διευκρινίζοντας ότι «προορισμός είναι τα πάντα. Από ένα περίπτερο έως μία περιφέρεια, όπως η Κρήτη».

Όπως εξήγησε ο κ. Παπαγεωργίου, το «Welcome Chinese» «απαιτεί από τον προορισμό να διαθέτει κάποια standards, κάποιες ελάχιστες παροχές, που καθιστούν τον προορισμό φιλικό προς τον Κινέζο επισκέπτη. Δηλαδή, να μπορεί να έχει κάποια πρόσβαση σε πληροφόρηση, να έχει κάποιες εγκαταστάσεις που θέλει ο ίδιος, είναι συνυφασμένες με τη ζωή του, να γνωρίζουμε πώς θα του συμπεριφερθούμε, γιατί το πρόγραμμα περιλαμβάνει και εκπαίδευση. Αφού πιστοποιηθεί αυτός ο προορισμός (ξενοδοχείο, εστιατόριο κ.λπ.) ότι έχει αυτές τις προϋποθέσεις, τότε αυτό προβάλλεται σε όλα τα social media της Κίνας, σε tour operators της Κίνας, στον κόσμο του τουρισμού της Κίνας και στους απλούς πολίτες, μέσω των social media, μέσα από τα δύο portals που έχει το “Welcome Chinese”, αλλά και με τη συμμετοχή του στις εκθέσεις, αλλά και σε όλα τα newsletters που στέλνονται στους ανθρώπους του τουρισμού».

Αναφερόμενος στην «κάθοδό» του στην Κρήτη, ο κ. Παπαγεωργίου υπογράμμισε ότι «ο βασικός στόχος, ερχόμενος στα Χανιά και σε όλη την Κρήτη, είναι η επικοινωνία. Και η επικοινωνία της ιδιαιτερότητας αυτής της τεράστιας αγοράς. Γιατί η κινέζικη αγορά είναι η μεγαλύτερη στον κόσμο αυτή τη στιγμή, με ρυθμούς ανάπτυξης 10% ετησίως. Προστίθεται, δηλαδή, περίπου 1,5 Ελλάδα τον χρόνο σε εξερχόμενο τουρισμό από την Κίνα. Και αν σκεφθούμε ότι αυτή τη στιγμή διαβατήριο διαθέτει μόνο το 7% του πληθυσμού, με προοπτική τα επόμενα πέντε χρόνια το νούμερο αυτό να αυξηθεί στο 12% -δηλαδή σχεδόν θα διπλασιαστεί το ποσοστό των κατόχων διαβατηρίων-, αυτό σημαίνει ότι θα διπλασιαστεί και ο όγκος των ανθρώπων που ταξιδεύουν. Περιμένοντας, λοιπόν, έναν όγκο περίπου 40 – 50 εκατομμυρίων προς την Ευρώπη, εμείς θα πρέπει να είμαστε σε θέση να δεχθούμε ένα τεράστιο κύμα, το οποίο έρχεται. Και το οποίο ακόμα δεν το φανταζόμαστε. Αυτό που θέλουμε, λοιπόν, να κάνουμε, σε πρώτη φάση, είναι να καταλάβουμε την ιδιαιτερότητα της προσέγγισης αυτής της αγοράς. Είναι μία αγορά που δεν προσεγγίζεται με τον παραδοσιακό τρόπο που προσεγγίζουμε τους δυτικούς επισκέπτες μας, αλλά είναι κάτι ξεχωριστό».

Διαβάστε τη συνέχεια στο hania.news

διαβάστε ακόμα

Ryanair: Nέα εποχική σύνδεση Βρυξέλλες – Νέα Αγχίαλος το 2025
Τι ξεχνούν οι επιβάτες στα ταξί στην Ελλάδα και στην Ευρώπη | Πολλά κινητά τηλέφωνα και μία σόμπα....
Η Ρόδος υποστηρίζει την ίδρυση Εθνικού Φορέα Συνεδριακού Τουρισμού
Η κλιματική κρίση «θάνατος» για τις μεγαλουπόλεις
Sky Express: Ξεκίνησαν καθημερινές πτήσεις Αθήνα - Κωνσταντινούπολη
Αντώνης Παγώνης | 10ετές πρόγραμμα για την προβολή συγκεκριμένων προορισμών
CNT: Η Αθηναϊκή Ριβιέρα στους 11 κορυφαίους προορισμούς διακοπών στην Ευρώπη για το 2025
O Χάρης Θεοχάρης στο Εκτελεστικό Συμβούλιο του Παγκόσμιου Οργανισμού Τουρισμού
Τουρισμός | Τάση για κρατήσεις εκτός αιχμής από τους Βρετανούς
ΠΟΤΑΠ | Δράσεις για την προβολή του Ολύμπου