Τουρισμός | Ποιές εμπειρίες διακοπών προτιμούν οι ταξιδιώτες από τη Ασία-Ειρηνικό

21-11-18 | ΑΓΟΡΕΣ

Η διάθεση για απόκτηση εμπειριών υπερτερεί των υλικών αγαθών για τους σύγχρονους ταξιδιώτες από την Αυστραλία, την Κίνα και τη Ν. Κορέα (Ασία-Ειρηνικός), σύμφωνα με έρευνα που διενήργησε η  YouGov για λογαριασμό της Priority Pass που προσφέρει εμπειρίες αεροδρομίου.

Σύμφωνα με την έρευνα – διεξήχθη σε δείγμα 3.000 ατόμων από τις περιοχές αυτές και σε 10.000 από όλο τον κόσμο – οι ταξιδιώτες επιδιώκουν εμπειρίες που σχετίζονται με πολιτιστικό τουρισμό στο εξωτερικό, διακοπές στο εσωτερικό, γεύματα, ταινίες στο σινεμά, αγορά πολυτελών αντικειμένων, μοναχικά ταξίδια στο εξωτερικό, city break και σαββατοκύριακα στο εξωτερικό, ζωντανές εκδηλώσεις, ευεξία και σπα στο εξωτερικό και αθλητικές διοργανώσεις.

Όσον αφορά τις αγαπημένες τους δραστηριότητες, οι περισσότεροι ταξιδιώτες από την Αυστραλία, την Κίνα και τη Ν. Κορέα προτιμούν διακοπές μεγάλης διάρκειας στο εξωτερικό, με το 39% να απολαμβάνει την εξερεύνηση μιας ξένης κουλτούρας.

Το 18% απολαμβάνει τα μοναχικά ταξίδια, το 15% τα ταξίδια ευεξίας στο εξωτερικό και το 11% τα ταξίδια εξωτερικού με επίκεντρο τον αθλητισμό.

Το 51% των Αυστραλών προτιμά πολιτιστικό τουρισμό στο εξωτερικό, έναντι 38% των νοτιοκορεατών και 26% των Κινέζων. Το 44% κάνει εσωτερικό τουρισμό και μόνο το 18% αγοράζει πολυτελή προϊόντα.

Σχεδόν οι μισοί νοτιοκορεάτες και Αυστραλοί προτιμούν διακοπές εσωτερικού.

Τα ταξίδια βρίσκονται στην κορυφή των αγαπημένων δραστηριοτήτων για τους καταναλωτές από την Αυστραλία, την Κίνα και τη Ν. Κορέα με το 17% να προτιμά πολιτιστικά ταξίδια στο εξωτερικό. Οι δαπάνες τους στο εξωτερικό ανέρχονται κατά μέσο όρο σε 1.437 δολάρια ετησίως, υψηλότερες σε σχέση με οποιαδήποτε άλλη δραστηριότητα και σχεδόν οι μισές αφορούν την αγορά πολυτελών προϊόντων (942 δολάρια ετησίως κατά μέσο όρο).

Η έρευνα κατέληξε επίσης στα ακόλουθα συμπεράσματα για τους ταξιδιώτες από την Αυστραλία, την Κίνα και τη Ν. Κορέα...

-Τα γεύματα σε εστιατόρια ήταν η δημοφιλέστερη δραστηριότητα (56%)

-Το 52% απολαμβάνει ταινίες στο σινεμά

-Το 22% προτιμά ζωντανές αθλητικές διοργανώσεις και το 19% υπηρεσίες ευεξίας

-Τα ταξίδια αναψυχής και το σινεμά είναι οι δραστηριότητες που τείνουν να κοινοποιούν περισσότερο στα social media (37% και 33% αντίστοιχα). 

-Πάνω από το ένα τρίτο δίνει έμφαση στα πολιτιστικά ταξίδια στο εξωτερικό με μέση δαπάνη 1.200 δολάρια ετησίως, έναντι 900 δολαρίων για αγορά πολυτελών αντικειμένων

-Οι ηλικίες 25-34 προτιμούν city break στο εξωτερικό περισσότερο (28%) και ακολουθούν οι 35-44 (26%)

-Το 18% απολαμβάνει τα μοναχικά ταξίδια στο εξωτερικό

-Το 22% των ηλικιών 25-34 αλλά και των άνω των 55 ετών, προτιμά αθλητικές διοργανώσεις

διαβάστε ακόμα

Ryanair: Nέα εποχική σύνδεση Βρυξέλλες – Νέα Αγχίαλος το 2025
Τι ξεχνούν οι επιβάτες στα ταξί στην Ελλάδα και στην Ευρώπη | Πολλά κινητά τηλέφωνα και μία σόμπα....
Η Ρόδος υποστηρίζει την ίδρυση Εθνικού Φορέα Συνεδριακού Τουρισμού
Η κλιματική κρίση «θάνατος» για τις μεγαλουπόλεις
Sky Express: Ξεκίνησαν καθημερινές πτήσεις Αθήνα - Κωνσταντινούπολη
Αντώνης Παγώνης | 10ετές πρόγραμμα για την προβολή συγκεκριμένων προορισμών
CNT: Η Αθηναϊκή Ριβιέρα στους 11 κορυφαίους προορισμούς διακοπών στην Ευρώπη για το 2025
O Χάρης Θεοχάρης στο Εκτελεστικό Συμβούλιο του Παγκόσμιου Οργανισμού Τουρισμού
Τουρισμός | Τάση για κρατήσεις εκτός αιχμής από τους Βρετανούς
ΠΟΤΑΠ | Δράσεις για την προβολή του Ολύμπου