Ένα μείγμα παραδοσιακών πολυτελών προϊόντων και νέω στοιχείων επιθυμούν οι Γερμανοί ταξιδιώτες πολυτελείας, σύμφωνα με την έρευνα «Γενιές Καταναλωτών» που διενήργησαν οι σύμβουλοι Keylens και Inlux σε Γερμανούς με τα υψηλότερα εισοδήματα.
Τα αποτελέσματα που αφορούν τον τουρισμό δείχνουν οτι οι ταξιδιώτες πολυτελείας δίνουν μεγαλύτερη σημασία στις διαδικτυακές αξιολογήσεις και κριτικές, όμως οι πεντάστερες υπηρεσίες συνεχίζουν με διαφορά να αποτελούν το σημαντικότερο στοιχείων των διακοπών τους.
Για παράδειγμα, οι πολυτελείς κρουαζιέρες είναι είναι απλώς δημοφιλείς στις μεγάλες ηλικίες αλλά αποτελούν επιλογή για περισσότερους από τους μισούς Γερμανούς που γεννήθηκαν μετά το 1967. Σχεδόν οι μισοί από ίσους γεννήθηκαν μετά το 1995 θα έκανα πολυτελή κρουαζιέρα.
Σε επίπεδο βασικών κινήτρων, αναδύνεται ο ποιοτικός χρόνος με την οικογένεια και τους φίλους για το 62% των ερωτηθέντων, ιδανικά συνδυασμένος με ειδικές στιγμές ή μοναδικές αξιομνημόνευτες εμπειρίες, ενώ κίνητρο αποτελεί για όλες τις ηλικιακές ομάδες η ξεκούραση από τους γρήγορους ρυθμούς της καθημερινότητας.
Μεταξύ άλλων, προκύπτουν τα ακόλουθα συμπεράσματα...
-Η «ήσυχη γενιά» (Silent Generation), δηλαδή όσοι γεννήθηκαν πριν το 1946, επιθυμούν γνώριμα τοπία στις διακοπές και οι πεντάστερες υπηρεσίες είναι λιγότερο σημαντικές.
-Οι Baby Boomer (1947-1966) επιθυμούν έντονες εμπειρίες, προσωπικές αναζητήσεις και ισορροπία ενώ είναι λιγότερο πιθανό από τις υπόλοιπες ηλικίες να αποφύγουν τα πρωτοκλασάτα ξενοδοχεία χάνοντας τις ανέσεις που προσφέρουν.
-Η Generation X (1967-1982) έχει ισχυρή επιθυμία για ξεκούραση και απευθύνεται κυρίως σε τουριστικά γραφεία.
-Οι Millennials (1983-1994) έχουν το υψηλότερο ποσοστό ατόμων που λατρεύουν την εξερεύνηση, συνδυάζοντας πεντάστερη διαμονή με έντονες προσωπικές εμπειρίες. Αναζητούν επίσης την ξεκούραση.
-Η Generation Z (1995-2010) επιθυμεί να αποδράσει από την καθημερινότητα στις διακοπές, λατρεύει τις εκπλήξεις και τις μοναδικές εμπερίες. Την ίδια ώρα, έχει το δεύτερο υψηλότερο σκορ επιθυμίας για ξεκούραση.