Αμερικανικός τουρισμός | Τι πείθει τους ταξιδιώτες πολυτελείας να κάνουν κράτηση

28-11-18 | ΑΓΟΡΕΣ

Επτά διαφορετικά κριτήρια που αφορούν τις υπηρεσίες, την εμπειρία, την ασφάλεια, το value, την εμπιστοσύνη, την ελευθερία, την πρόσβαση και την ευκολία κράτησης, βρίσκονται στο επίκεντρο των κορυφαίων τάσεων στις διακοπές σε πολυτελείς ενοικιάσεις βιλών το 2019.

Όπως αποκαλύπτει έρευνα της εταιρίας ενοικίασης πολυτελών διακοπών σε βίλες, Exceptional Villas, πάνω από το 90% των πελατών δήλωσαν οτι δεν επιθυμούν κράτηση στο διαδίκτυο, αλλά προτιμούν αναγνωρισένες προσωποποιημένες υπηρεσίες που περιλαμβάνουν όλο το φάσμα υπηρεσιών υποδοχής στο ταξίδι.

Επιθυμούν να μιλούν με ειδικό που έχει ταξιδέψει στον προορισμό και έχει μείνει σε πολλά καταλύματά του. Επιλέγουν εταιρία που μπορεί να τους γνωστοποιήσει τα υπερ και τα κατά του προορισμού και του καταλύματος. Πάνω από όλα επιθυμούν να αποκτούν γνώσεις από ειδικούς του προορισμού.

Παρότι δεν επιθυμούν διαδικτυακή κράτηση, πραγματοποιούν αναζήτηση προορισμών στο διαδίκτυο.

Το 70% είπε οτι η ευκολία πρόσβασης στον προορισμό είναι σημαντική. Οι απευθείας πτήσεις είναι απαραίτητες για το 40% και άλλο ένα 40% δήλωσε οτι είναι σημαντικό για εκείνους να μην περιλαμβάνονται πάνω από 2 πτήσεις.

Το 20% δήλωσε οτι προτιμά να ταξιδέψει επιπλέον απόσταση για να φθάσει στον προορισμό της αρεσκείας του, παρά να φθάσει συντομότερα σε προορισμό που δεν αποτελεί προτεραιότητα.

Το 40% εξ όσων επιθυμούν διακοπές ήλιου-θάλασσας πλέον αναζητούν προορισμούς που προσφέρουν διακοπές εμπειρίας. Κορυφαίοι προορισμοί είναι η Κόστα Ρίκα, το Μπαλί και η Χαβάη.

Όλοι οι πελάτες της Exceptional Villas δήλωσαν οτι η εμπιστοσύνη είναι εξαιρετικά σημαντική στην επιλογή προορισμού, με έμπνευση που αντλούν από πληροφορίες από στόμα σε στόμα και θετικές κριτικές.

Το 60% επιθυμεί να συμμετέχει σε δραστηριότητες που ξεφεύγουν από τον τουρισμό και θεωρούν σημαντικές τις πληροφορίες για ψαγμένες εμπειρίες και προτάσεις.

Δημοφιλέστεροι προορισμοί για το 2019 είναι τα Μπαρμπέιντος, τα Turks and Caicos, το St Barts, η Ιταλία, οι Μπαχάμες, η Χαβάη και η Κόστα Ρίκα.

Για το 60% παίζει μεγάλο ρόλο στην πραγματοποίηση κράτησης η εγγύηση καλύτερης τιμής.

Επίσης, το 50% των πελατών δήλωσε οτι κάνει κράτηση τουλάχιστον 6  μήνες πριν την αναχώρηση για το ταξίδι, το 40% από 6 έως 2 μήνες και το 10% την τελευταία στιγμή.

διαβάστε ακόμα

ΠΟΤΑΠ | Δράσεις για την προβολή του Ολύμπου
Wyndham Hotels: Νέος αναπτυξιακός κύκλος στην Ελλάδα σε δημοφιλείς και λιγότερο γνωστούς προορισμούς
EOT | 'Αδεια χρήσης για 3 αφίσες για την «The Corfu Trilogy»
Τουρισμός | Τέλος Ανθεκτικότητας: Λάθος υπολογισμός για τα έσοδα από τα ξενοδοχεία, που οδηγεί σε δίκαιη μείωση 50% του Τέλους!
Επιτροπή τουριστικής ανάπτυξης και προβολής δήμου Παρανεστίου
Υπουργείο Τουρισμού: Μία έγκριση και μία απόρριψη για χρηματοδότηση αναβάθμισης τουριστικών λιμένων
Περιφέρεια Βορείου Αιγαίου | Να ανασταλεί η ένταξη της παραλίας Κέρους Λήμνου στις «απάτητες»
Οι ευκαιρίες τοποθέτησης ελληνικών κρασιών σε ισπανικά εστιατόρια και ξενοδοχεία
Διαγωνισμός για λειτουργία παγοδρομίου στην κεντρική πλατεία Ιστιαίας
Δημόσιος Διαγωνισμός για τη μίσθωση 4 κυλικείων του αθλητικού κέντρου Μίκρας