Ρωσικός τουρισμός: Στροφή στα οργανωμένα πακέτα και τα φθηνότερα ξενοδοχεία το 2019

23-01-19 | ΑΓΟΡΕΣ

H μείωση των εισοδημάτων στα νοικοκυριά οδηγεί τους Ρώσους στην αναζήτηση οικονομικότερων διακοπών το 2019.

Για το λόγο αυτό, οι Ρώσοι φαίνεται να επιλέγουν οργανωμένα πακέτα διακοπών για το νέο έτος και όχι μεμονωμένα ταξίδια, καθώς και φθηνότερα ξενοδοχεία.

Αυτές είναι οι τάσεις που καταγράφονται στη ρωσική αγορά και αναμένεται να καθορίσουν την εικόνα του 2019, σύμφωνα με τα ρωσικά τουριστικά γραφεία και τουρ οπερέιτορ.

Ειδικότερα, η κυρίαρχη τάση μείωσης των εισοδημάτων στα νοικοκυριά ρίχνει τη ζήτηση για ταξίδια και μειώνει τις μέσες ταξιδιωτικές δαπάνες για όσους θα ταξιδέψουν. Σύμφωνα με την ταξιδιωτική πλατφόρμα Onlinetours.ru, στην Ελλάδα, την Κύπρο, τη Δομινικανή Δημοκρατία και την Ισπανία καταγράφεται μείωση της μέσης ταξιδιωτική δαπάνης κατά 15%-20%.

Έτσι, οι Ρώσοι στρέφονται σε οργανωμένα πακέτα διακοπών και αποφεύγουν τα «ακριβότερα» μεμονωμένα ταξίδια. Η τάση αυτή επιβεβαιώθηκε με την περίπτωση της Τουρκίας το 2018. Ως εκ τούτου, τα οργανωμένα πακέτα θα παραμείνουν τουλάχιστον στα επίπεδα του 2018.

Επιπλέον, οι Ρώσοι ταξιδιώτες, συνεχίζοντας την τάση εξοικονόμησης κόστους και μέσα στο 2019, θα προτιμούν ξενοδοχεία μικρότερης κατηγορίας.

Οι ειδικοί επισημαίνουν οτι στο μέλλον οι πωλήσεις ταξιδίων εντός και εκτός διαδικτύου θα εξαρτώνται αναγκαστικά από τη βελτίωση της ποιότητας υπηρεσιών, με τους Ρώσους να αναγνωρίζουν την ασφάλεια που προσφέρουν στα ταξίδια τα τουριστικά γραφεία. Η επιθυμία τους για ταξιδιωτικές υπηρεσίες συνοδεύεται με την επιδίωξη να αγοράσουν πακέτα διακοπών από αξιόπιστο τουριστικό οργανισμό, τόνισε η επικεφαλής του OCA-tour, Svetlana Oboyanskaya.

Η εφετινή χρονιά δεν θα έχει ρεκόρ προκρατήσεων (Ιανουάριος-Μάρτιος) στη ρωσική αγορά, εκτιμούν οι ειδικοί καθώς οι τιμές είναι υψηλές.

Η ζήτηση του 2019 εξαρτάται από την τιμολογιακή πολιτική των παρόχων και μέχρι στιγμής κορυφαίοι προορισμοί είναι η Τουρκία και η Ρωσία, ενώ τα τουριστικά γραφεία αναμένουν ανάκαμψη της Αιγύπτου.

διαβάστε ακόμα

Τουρισμός | Τάση για κρατήσεις εκτός αιχμής από τους Βρετανούς
ΠΟΤΑΠ | Δράσεις για την προβολή του Ολύμπου
Wyndham Hotels: Νέος αναπτυξιακός κύκλος στην Ελλάδα σε δημοφιλείς και λιγότερο γνωστούς προορισμούς
EOT | 'Αδεια χρήσης για 3 αφίσες για την «The Corfu Trilogy»
Τουρισμός | Τέλος Ανθεκτικότητας: Λάθος υπολογισμός για τα έσοδα από τα ξενοδοχεία, που οδηγεί σε δίκαιη μείωση 50% του Τέλους!
Επιτροπή τουριστικής ανάπτυξης και προβολής δήμου Παρανεστίου
Υπουργείο Τουρισμού: Μία έγκριση και μία απόρριψη για χρηματοδότηση αναβάθμισης τουριστικών λιμένων
Περιφέρεια Βορείου Αιγαίου | Να ανασταλεί η ένταξη της παραλίας Κέρους Λήμνου στις «απάτητες»
Οι ευκαιρίες τοποθέτησης ελληνικών κρασιών σε ισπανικά εστιατόρια και ξενοδοχεία
Διαγωνισμός για λειτουργία παγοδρομίου στην κεντρική πλατεία Ιστιαίας