Τουρισμός: Ένας στους 3 Millennials από γερμανόφωνες χώρες ονειρεύονται πολυτελείς διακοπές

31-01-19 | ΑΓΟΡΕΣ

Tα ταξίδια, οι διακοπές και η κρουαζιέρα αποτελούν τον πιο διακαή πόθο των ταξιδιωτών της γενιάς millennial που έχουν δυνατότητα για πολυτελείς διακοπές (μερίδιο 27,4%). Ακολουθεί η απόκτηση ακινήτου (14,1%) και αυτοκινήτου (10,7%).

Επίσης, ένας στους 3 άνω των 35 ετών αναφέρει τα ταξίδια, τις διακοπές και την κρουαζιέρα ως τη μεγαλύτερη ανεκπλήρωτη επιθυμία τους.

Αυτό προκύπτει από έρευνα της εταιρίας συμβούλων BrandTrust στη Γερμανία, την Αυστρία και την Ελβετία, που αποκαλύπτει τις τάσεις στην ψηφιακή πολυτέλεια γύρω από τις οποίες επιλέγουν διακοπές οι millennials από τις 3 γερμανόφωνες χώρες.

Οι Millennials αντιπροσωπεύουν το 24% του πληθυσμού στις 3 αυτές χώρες καθώς και το 30% του παγκόσμιου πληθυσμού, φθάνοντας τα 400 εκατ. στην Κίνα. Η γενιά αυτή έχει μεγάλη εξοικείωση με τον ψηφιακό κόσμο και συγκεκριμένες συμπεριφορές αγορών και κατανάλωσης.

Η έρευνα της BrandTrust έδειξε ακόμα ότι υλικά αγαθά, όπως κοσμήματα και ρολόγια, βρίσκονται τελευταία στη λίστα επιθυμιών των ταξιδιωτών αυτών (2,3%). 

Απαραίτητο συστατικό των διακοπών των Millennilas, που αφορά προορισμούς, ξενοδοχεία, κρουαζιέρες και άλλες υπηρεσίες, αποτελεί η δυνατότητα λήψης εντυπωσιακών φωτογραφιών που θα τραβήξουν την προσοχή στο Instagram 

Κατά τη διαδικασία επιλογής προορισμού, εξετάζουν δεδομένα όπως οι διαστάσεις των εγκαταστάσεων ευεξίας. Όσοι προτιμούν την περιπέτεια εξετάζουν την ηθική διάσταση των διακοπών και δραστηριοτήτων στον προορισμό.

Οι επηρεαστές γνώμης στα ταξίδια θεωρούνται από τους αγοραστές άνω των 35 ετών προωθητικό μέσο με μικρή αξιοπιστία, όμως και οι Millennials προτιμούν διαφημιστικά μηνύματα που ανταποκρίνονται στην πραγματικότητα.

διαβάστε ακόμα

ΠΟΤΑΠ | Δράσεις για την προβολή του Ολύμπου
Wyndham Hotels: Νέος αναπτυξιακός κύκλος στην Ελλάδα σε δημοφιλείς και λιγότερο γνωστούς προορισμούς
EOT | 'Αδεια χρήσης για 3 αφίσες για την «The Corfu Trilogy»
Τουρισμός | Τέλος Ανθεκτικότητας: Λάθος υπολογισμός για τα έσοδα από τα ξενοδοχεία, που οδηγεί σε δίκαιη μείωση 50% του Τέλους!
Επιτροπή τουριστικής ανάπτυξης και προβολής δήμου Παρανεστίου
Υπουργείο Τουρισμού: Μία έγκριση και μία απόρριψη για χρηματοδότηση αναβάθμισης τουριστικών λιμένων
Περιφέρεια Βορείου Αιγαίου | Να ανασταλεί η ένταξη της παραλίας Κέρους Λήμνου στις «απάτητες»
Οι ευκαιρίες τοποθέτησης ελληνικών κρασιών σε ισπανικά εστιατόρια και ξενοδοχεία
Διαγωνισμός για λειτουργία παγοδρομίου στην κεντρική πλατεία Ιστιαίας
Δημόσιος Διαγωνισμός για τη μίσθωση 4 κυλικείων του αθλητικού κέντρου Μίκρας