Tα ταξίδια, οι διακοπές και η κρουαζιέρα αποτελούν τον πιο διακαή πόθο των ταξιδιωτών της γενιάς millennial που έχουν δυνατότητα για πολυτελείς διακοπές (μερίδιο 27,4%). Ακολουθεί η απόκτηση ακινήτου (14,1%) και αυτοκινήτου (10,7%).
Επίσης, ένας στους 3 άνω των 35 ετών αναφέρει τα ταξίδια, τις διακοπές και την κρουαζιέρα ως τη μεγαλύτερη ανεκπλήρωτη επιθυμία τους.
Αυτό προκύπτει από έρευνα της εταιρίας συμβούλων BrandTrust στη Γερμανία, την Αυστρία και την Ελβετία, που αποκαλύπτει τις τάσεις στην ψηφιακή πολυτέλεια γύρω από τις οποίες επιλέγουν διακοπές οι millennials από τις 3 γερμανόφωνες χώρες.
Οι Millennials αντιπροσωπεύουν το 24% του πληθυσμού στις 3 αυτές χώρες καθώς και το 30% του παγκόσμιου πληθυσμού, φθάνοντας τα 400 εκατ. στην Κίνα. Η γενιά αυτή έχει μεγάλη εξοικείωση με τον ψηφιακό κόσμο και συγκεκριμένες συμπεριφορές αγορών και κατανάλωσης.
Η έρευνα της BrandTrust έδειξε ακόμα ότι υλικά αγαθά, όπως κοσμήματα και ρολόγια, βρίσκονται τελευταία στη λίστα επιθυμιών των ταξιδιωτών αυτών (2,3%).
Απαραίτητο συστατικό των διακοπών των Millennilas, που αφορά προορισμούς, ξενοδοχεία, κρουαζιέρες και άλλες υπηρεσίες, αποτελεί η δυνατότητα λήψης εντυπωσιακών φωτογραφιών που θα τραβήξουν την προσοχή στο Instagram
Κατά τη διαδικασία επιλογής προορισμού, εξετάζουν δεδομένα όπως οι διαστάσεις των εγκαταστάσεων ευεξίας. Όσοι προτιμούν την περιπέτεια εξετάζουν την ηθική διάσταση των διακοπών και δραστηριοτήτων στον προορισμό.
Οι επηρεαστές γνώμης στα ταξίδια θεωρούνται από τους αγοραστές άνω των 35 ετών προωθητικό μέσο με μικρή αξιοπιστία, όμως και οι Millennials προτιμούν διαφημιστικά μηνύματα που ανταποκρίνονται στην πραγματικότητα.