H αντίληψη για τον προορισμό και η εμφάνισή του αποτελούν βασικά κίνητρα για προγραμματισμό διακοπών και κράτηση ταξιδιωτικών εμπειριών για τους Αμερικανούς, σύμφωνα με έρευνα της start-up Culture Trip.
Το 71% των Αμερικανών κάνουν ταξιδιωτικές αποφάσεις βάσει του αν οι εμπειρίες θα έχουν ως αποτέλεσμα τη δημιουργία καλών ιστοριών που θα μπορούν να διηγούνται σε φίλους και συγγενείς (αντίληψη). Το 40% επιδιώκουν το στοιχείο του εντυπωσιασμού από τις διακοπές.
Παράλληλα, τρεις στους 4 millennials νιώθουν ότι είναι σημαντικό να θεωρούνται πολυταξιδευμένοι, με πλούσια γκάμα ταξιδιωτικών εμπειριών.
Οι μισοί Αμερικανοί κάτω των 45 ετών επιδιώκουν εμπειρίες με εντυπωσιακή παρουσία σε πλατφόρμες social media όπως το Instagram, το Facebook και το Twitter (37% περισσότεροι άνδρες από γυναίκες ενδιαφέρονται για αυτό).
Το 44% των ανδρών σε όλο τον κόσμο επιθυμούν να καθορίζουν τις τάσεις στα ταξίδια (trendsetters) έναντι 36% των γυναικών. Το 43% των ανδρών επιλέγουν τους ίδιους προορισμούς που έχουν ταξιδέψει φίλοι τους έναντι 34% των γυναικών. Αυτή η τάση παρατηρείται ιδιαίτερα στους ταξιδιώτες της γενιάς Gen Z, σε ποσοστό 59%.
Το 72% των Αμερικανών πιστεύει ότι αξίζει να ρισκάρουν στις διακοπές για να αποκτήσουν αξέχαστες εμπειρίες και το 56% επιδιώκει να ταξιδέψει σε νέα μέρη και να δοκιμάσει νέες δραστηριότητες. Αυτή η τάση είναι πιο διαδεδομένη στους ταξιδιώτες νεαρής ηλικίας από 18 έως 34 ετών (69%).
Η έρευνα διεξήχθη σε δείγμα 10.650 Αμερικανών.