Οι χώρες της ανατολικής Μεσογείου φαίνεται πως είναι οι κερδισμένες στα ταξίδια των Γερμανών το καλοκαίρι του 2019, με την δυσανάλογη ανάπτυξη αυτής της περιοχής σε σχέση τη Δυτική Μεσόγειο, να είναι η πιο αξιοσημείωτη τάση γι αυτό το καλοκαίρι, όπως επισημαίνει ο διευθυντής της TUI Γερμανίας, Stefan Baumert.
Τη μεγαλύτερη αύξηση παρουσιάζει η Τουρκία, η οποία σύμφωνα με τον πρόεδρο της ένωσης γερμανικών τουριστικών γραφείων DRV, Norbert Fiebig, που επικαλείται στοιχεία από έρευνες της GfK, αναπτύσσεται στο μεγαλύτερο βαθμό σε ποσοστιαία βάση (+58%) και ανακτά το μερίδιο αγοράς της με εντυπωσιακή επάνοδο, ιδιαίτερα στις οικογένειες γερμανών.
Η τάση αυτή γίνεται αισθητή και από τα στοιχεία που παρουσιάζουν οι μεγάλοι γερμανοί τουρ οπερέιτορ. Στον FTI οι πωλήσεις για Τουρκία αυξήθηκαν πάνω από 50% σε σχέση με πέρυσι. Η έκρηξη αυτή, τονίζει ο διευθύνων σύμβουλος, Ralph Schiller, αποδεικνύει οτι η εμπιστοσύνη του τουρ οπερέιτορ στον προορισμό απέδωσε, όταν πριν λίγο καιρό κανείς στη βιομηχανία δεν περίμενε κάτι τέτοιο.
Σύμφωνα με την GfK, οι προορισμοί της ανατολικής Μεσογείου, στους οποίους περιλαμβάνεται και η Ελλάδα, όπως και η Τουρκία, η Αίγυπτος, η Βουλγαρία, η Τυνησία και η Κροατία, παρουσιάζουν συνολική ανάπτυξη εσόδων 9% από τις πωλήσεις για το καλοκαίρι.
Η Ισπανία, παρότι παραμένει ο σημαντικότερος προορισμός για τους περισσότερους γερμανούς τουρ οπερέιτορ, καταγράφει μικρότερα επίπεδα ζήτησης σε σχέση με πέρυσι. Ο διευθυντής του Schauinsland, Gerald Kassner, ωστόσο, εμφανίζεται αισιόδοξος ότι οι Βαλεαρίδες και τα Κανάρια θα επιστρέψουν σε υψηλά επίπεδα ζήτησης και θα καταλήξουν στα περυσινά επίπεδα.