Τα κοσμήματα lifestyle προτιμούν οι Γερμανοί

30-04-19 | ΑΓΟΡΕΣ

Με τη συμμετοχή 24 ελληνικών εταιρειών πραγματοποιήθηκε στο Μόναχο η διεθνής έκθεση κοσμημάτων, αργυροχρυσοχοίας, ωρολογίων, design, εξοπλισμού εργαστηρίων και πολύτιμων λίθων,  IΝΗORGENTA, η οποία διοργανώνεται σε ετήσια βάση από το 1974.

Τα περίπτερα των περισσοτέρων Ελλήνων εκθετών βρίσκονταν στην αίθουσα C2 – Contemporary Design, στην οποία παρουσιάζονταν ως επί το πλείστον χειροποίητα κοσμήματα  και ήταν σε γενικές γραμμές καλαίσθητα, με μοντέρνο σχεδιασμό και κοσμήματα υψηλής αισθητικής.

Στην έκθεση  συμμετείχαν συνολικά 1.025  εκθέτες εκ των οποίων  554 προέρχονταν από τη Γερμανία και 471 από  41 ξένες χώρες, με το μεγαλύτερο αριθμό ξένων εκθετών να προέρχεται από Ιταλία, Βέλγιο, Αυστρία, Πολωνία, Ισπανία, Γαλλία, Ολλανδία και Κίνα. Σύμφωνα με τους διοργανωτές, την έκθεση επισκέφθηκαν πάνω από 27.000 επισκέπτες, εκ των οποίων  9.000  περίπου προέρχονται από το εξωτερικό.

Σύμφωνα με στοιχεία που ανακοίνωσε με αφορμή την έκθεση ο ομοσπονδιακός Σύνδεσμος καταστημάτων πώλησης κοσμημάτων και ωρολογίων BVJ (ο οποίος έχει πάνω από 9.000 μέλη), κατά το έτος 2018 ο κλάδος παρουσίασε αύξηση  πωλήσεων λιανικής κατά 0,6% παρά τη μείωση του αριθμού πελατών. Ο κύκλος εργασιών της γερμανικής αγοράς κοσμημάτων και ωρολογίων για το 2018 εκτιμάται σε 4,76 δισ. ευρώ, εκ των οποίων 3,65 δισ. η αγορά κοσμημάτων και 1,31 δισ. η αγορά ρολογιών. ‘

Οπως προκύπτει από  σχετική έρευνα η κατανάλωση αναμένεται να αυξηθεί κατά 0,4% ετησίως μέχρι το 2023. Η Γερμανία αποτελεί την πέμπτη αγορά κοσμημάτων παγκοσμίως, ενώ ή κατά κεφαλή δαπάνη ανέρχεται σε 43,81 ευρώ. Σε ότι αφορά στο σύστημα διανομής το 50% των πωλήσεων της αγοράς κοσμημάτων προέρχεται από κοσμηματοπωλεία και ειδικευμένα καταστήματα, το 19% από αλυσίδες κοσμηματοπωλείων, το 12% πραγματοποιείται σε εμπορικά κέντρα, το 10% μέσω ίντερνετ, το 5% μέσω τηλεοπτικών πωλήσεων και το υπόλοιπο 4% μέσω αποστολών από εξωτερικό ή άλλων μορφών διανομής.

Σύμφωνα με έρευνα που διενήργησε για λογαριασμό των διοργανωτών της έκθεσης ανεξάρτητη εταιρεία συμβούλων, τα κοσμήματα της κατηγορίας lifestyle ήταν τα τελευταία έτη τα πιο δημοφιλή στη γερμανική αγορά. Πρόκειται για μοντέρνα κοσμήματα από γνωστές μάρκες, σε μέση κατηγορία τιμής. Ωστόσο, οι πωλήσεις κοσμημάτων αυξήθηκαν σε αξία και όχι σε ποσότητα, αντικατοπτρίζοντας τη στροφή των Γερμανών καταναλωτών προς ακριβότερα κοσμήματα (χρυσό, πλατίνα).  

 

 

 

διαβάστε ακόμα

EOT | 'Αδεια χρήσης για 3 αφίσες για την «The Corfu Trilogy»
Τουρισμός | Τέλος Ανθεκτικότητας: Λάθος υπολογισμός για τα έσοδα από τα ξενοδοχεία, που οδηγεί σε δίκαιη μείωση 50% του Τέλους!
Επιτροπή τουριστικής ανάπτυξης και προβολής δήμου Παρανεστίου
Υπουργείο Τουρισμού: Μία έγκριση και μία απόρριψη για χρηματοδότηση αναβάθμισης τουριστικών λιμένων
Περιφέρεια Βορείου Αιγαίου | Να ανασταλεί η ένταξη της παραλίας Κέρους Λήμνου στις «απάτητες»
Οι ευκαιρίες τοποθέτησης ελληνικών κρασιών σε ισπανικά εστιατόρια και ξενοδοχεία
Διαγωνισμός για λειτουργία παγοδρομίου στην κεντρική πλατεία Ιστιαίας
Δημόσιος Διαγωνισμός για τη μίσθωση 4 κυλικείων του αθλητικού κέντρου Μίκρας
Ιταλία: Μέτρα κατά του υπερτουρισμού στην Πομπηία - όριο 20.000 επισκεπτών την ημέρα
CV Villas | +29% οι κρατήσεις για βίλες στην Ελλάδα το 2025