Fvw: Η Αθήνα μπορεί να γίνει city break προορισμός για τους Γερμανούς

02-05-19 | ΑΓΟΡΕΣ

Η Αθήνα μπορεί να γίνει μεγάλος ευρωπαϊκός προορισμός city break για τους Γερμανούς, όμως χρειάζεται να εντείνει τις προσπάθειες σε επίπεδο μάρκετινγκ και να βελτιώσει τη διεθνή εικόνα της, όπως γράφει το fvw.

Αυτό επισήμαναν οι συμμετέχοντες στο πρόσφατο εργαστήριο του fvw στην Αθήνα, το οποίο παρακολούθησαν 130 εκπρόσωποι της ταξιδιωτικής βιομηχανίας ανάμεσα στους οποίους τουρ οπερέιτορ, 30 γερμανοί τουριστικοί πράκτορες και Έλληνες ξενοδόχοι.

Βρισκόμαστε σε σημείο καμπής καθώς η Ελλάδα δεν αποτελεί απλώς έναν ηλιόλουστο προορισμό επισήμανε ο αντιπρόεδρος του ΕΟΤ, κ. Ιωάννης Γούλιος μιλώντας στο εργαστήριο. Ο κ. Γούλιος δήλωσε ότι στόχος είναι να «ανοίξουν» νέοι προορισμοί στην Ελλάδα και να αναπτυχθούν νέα προϊόντα.

Η εντεταλμένη Περιφερειακή Σύμβουλος Αττικής για τον Τουρισμού, κ. Ελένη Δημοπούλου παρουσίασε το πενταετές στρατηγικό πλάνο για την Αθήνα που ξεκίνησε το 2016 με σκοπό την ανάδειξη νέων προορισμών και τη διαφοροποίηση των τουριστικών προϊόντων της. Σημαντικό σημείο είναι η επέκταση της σεζόν και το άνοιγμα νέων αγορών και ιδιαίτερα της Γερμανικής, τόνισε.

Οι δαπάνες σε ενέργειες μάρκετινγκ έχουν αυξηθεί, με fam trip που στρέφουν τα φώτα της δημοσιότητας στην Αττική και την Αθήνα ώστε να αναδειχθεί ο πλούτος του προορισμού, τα νησιά της Αττικής και το παραλιακό μέτωπο. 

Η Αττική, τόνισε η κ. Δημοπούλου, οφείλει να αναδειχθεί ως αυτόνομος προορισμός σύντομων αποδράσεων, με δυνατότητες προσέλκυσης ταξιδιωτών νεαρής ηλικίας και ζευγαριών μέχρι οικογενειών και επισκεπτών τρίτης ηλικίας.

Στην Αθήνα ανοίγουν φέτος 15 νέα ξενοδοχεία ενώ βελτιώνονται και οι υποδομές σε υπάρχοντα. Οι καταχωρήσεις στην Airbnb αυξήθηκαν από 5.200 το 2017 σε 12.000 σήμερα.

Οι Γερμανοί επαγγελματίες συμφώνησαν για τις δυνατότητες της Αττικής και της Αθήνας όμως ανέδειξαν προκλήσεις όπως το να γίνει γνωστή η εύκολη πρόσβαση των επισκεπτών στην θάλασσα, όπως είπε ο εκπρόσωπος της DER Touristik, Ορέστης Ραξενίδης. 

Η εκπρόσωπος της TUI, Barbara Kirchner, ανέφερε ότι η Αθήνα έχει αδύναμη εικόνα στο εξωτερικό, ενώ ο τουριστικό πράκτορας Mark Knackstedt τόνισε τις καλές προοπτικές της πρωτεύουσας οι οποίες όμως δεν είναι γνωστές στα τουριστικά γραφεία.

Σε γενικές γραμμές οι γερμανοί τουρ οπερέιτορ εμφανίστηκαν αισιόδοξοι για τη ζήτηση για διακοπές παραλίας στην Ελλάδα το 2019, με μερικές επιφυλάξεις λόγω χαμηλού επιπέδου κρατήσεων τον Ιανουάριο έπειτα από το πολύ δυναμικό 2018. Ωστόσο, οι κρατήσεις πλέον έχουν αυξηθεί.

Η επικεφαλής επιχειρήσεων στον σπεσιαλίστα για την Ελλάδα Attika Reisen, Christiane Pilz, δήλωσε ότι πέρυσι είχε διασφαλιστεί το 67% των εσόδων της χρονιάς στα τέλη Μαρτίου ενώ φέτος η εκτίμηση είναι ότι η εικόνα θα ομαλοποιηθεί και ότι η χρονιά θα εξελιχθεί με καλά και σταθερά αποτελέσματα.

Ωστόσο οι κρατήσεις διακοπών για την Ελλάδα είναι φέτος ελαφρώς ακριβότερες στη γερμανική αγορά. Οι τιμές στην TUI παρουσιάζουν αύξηση 3% κατά μέσο όρο και μικρότερη στην DER. Ο διευθυντής της LMX Touristik δήλωσε ότι η Ελλάδα προσελκύει τις περισσότερες κρατήσεις από οικογένειες με ενδιαφέρον για οικονομικές διακοπές.

διαβάστε ακόμα

EOT | 'Αδεια χρήσης για 3 αφίσες για την «The Corfu Trilogy»
Τουρισμός | Τέλος Ανθεκτικότητας: Λάθος υπολογισμός για τα έσοδα από τα ξενοδοχεία, που οδηγεί σε δίκαιη μείωση 50% του Τέλους!
Επιτροπή τουριστικής ανάπτυξης και προβολής δήμου Παρανεστίου
Υπουργείο Τουρισμού: Μία έγκριση και μία απόρριψη για χρηματοδότηση αναβάθμισης τουριστικών λιμένων
Περιφέρεια Βορείου Αιγαίου | Να ανασταλεί η ένταξη της παραλίας Κέρους Λήμνου στις «απάτητες»
Οι ευκαιρίες τοποθέτησης ελληνικών κρασιών σε ισπανικά εστιατόρια και ξενοδοχεία
Διαγωνισμός για λειτουργία παγοδρομίου στην κεντρική πλατεία Ιστιαίας
Δημόσιος Διαγωνισμός για τη μίσθωση 4 κυλικείων του αθλητικού κέντρου Μίκρας
Ιταλία: Μέτρα κατά του υπερτουρισμού στην Πομπηία - όριο 20.000 επισκεπτών την ημέρα
CV Villas | +29% οι κρατήσεις για βίλες στην Ελλάδα το 2025