Βρετανικός τουρισμός: Οι ταξιδιωτικοί οργανισμοί ελπίζουν σε ψυχρό καλοκαίρι στη Β.Ευρώπη

23-05-19 | ΑΓΟΡΕΣ

Oι ταξιδιωτικές εταιρίες της Βρετανίας ελπίζουν σε ένα ψυχρό καλοκαίρι φέτος στην Ευρώπη προκειμένου να τονωθεί το ενδιαφέρον των καταναλωτών για ταξίδια, μετά την πτώση των τιμών στα πακέτα κατά 50% κατά την πρώτη φάση κρατήσεων της σεζόν που προκλήθηκε από τα χαμηλά επίπεδα ζήτησης.

Οι επαγγελματίες του κλάδου που μίλησαν κατά το ετήσιο συνέδριο του Barclays, φοβούνται οτι εάν επαναληφθούν οι καιρικές συνθήκες του περασμένου καλοκαιριού, όταν επικράτησαν υψηλές θερμοκρασίες στην Ευρώπη αποτρέποντας τα ταξίδια στο εξωτερικό, η τουριστική χρονιά θα είναι δύσκολη για όλους.

Σύμφωνα με το Barclays Global Economic Update, οι κρατήσεις στις αρχές της χρονιάς είχαν αύξηση 12% όμως η σκιά του Brexit οδήγησε σε πτώση της ζήτησης. Οι κρατήσεις κορυφώθηκαν τον Απρίλιο, όταν ανακοινώθηκε η παράταση του Brexit, όμως μόνο για συγκεκριμένα προϊόντα όπως οι μεταφορές με φερι μπόουτ προς τη Γαλλία.

Όπως τόνισε ο συνεργάτης της Deloitte, Alistair Pritchard, αναμένεται ισχυρότερη τάση κρατήσεων το ερχόμενο δίμηνο, προσθέτοντας όμως οτι αυτό θα εξαρτηθεί σε μεγάλο βαθμό από τις καιρικές συνθήκες.

Ο διευθύνων σύμβουλος της Hotelplan (Inghams, Explore, Ski Total και Esprit), Paul Carter, είπε οτι, για τον ίδιο λόγο, οι τιμές για διακοπές με αναχώρηση το Μάιο είχαν μείωση κόστους κατά 50%, ενώ οι τιμές κρατήσεων για ταξίδια τον Ιούνιο παρουσιάζουν μείωση από 30% έως 40%.

Οι κρατήσεις για ταξίδια τον Ιούλιο εμφανίζουν αύξηση, όμως υπάρχει ακόμα πολύς χρόνος μέχρι τον Αύγουστο και τον Σεπτέμβριο, τόνισε. Οι κρατήσεις σε προορισμούς της ΕΕ δέχθηκαν μεγάλο πλήγμα και οι κρατήσεις στην Explore για την Ευρώπη είναι μειωμένες κατά το ένα τρίτο σε ετήσια βάση.

Ακόμα και οι επαγγελματίες στο χώρο των πολυτελών ταξιδίων που ιστορικά δεν επηρεάζονται από τέτοιους παράγοντες, φέτος επηρεάστηκαν και καταγράφουν σταθερή ζήτηση, σύμφωνα με τα όσα είπε ο διευθυντής της Travel Trade Consultancy, Martin Alcock.

Με το κόστος των διαδικτυακών διαφημίσεων να έχει αυξηθεί κατά 20% φέτος, οι εταιρίες ταξιδίων χρειάζεται να συνεχίσουν να επενδύουν σε αυτές, χωρίς να έχουν προσδοκία οτι οι δαπάνες αυτές θα φέρουν επιπλέον κρατήσεις, καθώς εάν δεν το κάνουν κινδυνεύουν να βρεθούν εκτός της κατάταξης στα αποτελέσματα αναζητήσεων. 

Το θετικό για τον κλάδο είναι οτι οι καταναλωτές συνεχίζουν να δίνουν προτεραιότητα στις δαπάνες διακοπών, δαπανώντας περισσότερα σε εμπειρίες, κάτι για το οποίο ενδείκνυνται τα ταξίδια, δήλωσε ο κ. Pritchard.

Τα ταξίδια που επιφέρουν αλλαγές στον άνθρωπο αναμένεται να είναι η καυτή τάση στα ταξίδια της ερχόμενης διετίας, τόνισε, καθώς οι άνθρωποι επιδιώκουν όλο και περισσότερο να επιστρέφουν στην εργασία τους με μια καλύτερη εκδοχή του εαυτού τους. 

Επίσης καταγράφεται αύξηση 204% στις οικογενειακές διακοπές, και 2% στα μοναχικά ταξίδια τα οποία έχουν μερίδιο 17% στο σύνολο των ταξιδίων που πραγματοποιούνται από ενήλικες.

διαβάστε ακόμα

EOT | 'Αδεια χρήσης για 3 αφίσες για την «The Corfu Trilogy»
Τουρισμός | Τέλος Ανθεκτικότητας: Λάθος υπολογισμός για τα έσοδα από τα ξενοδοχεία, που οδηγεί σε δίκαιη μείωση 50% του Τέλους!
Επιτροπή τουριστικής ανάπτυξης και προβολής δήμου Παρανεστίου
Υπουργείο Τουρισμού: Μία έγκριση και μία απόρριψη για χρηματοδότηση αναβάθμισης τουριστικών λιμένων
Περιφέρεια Βορείου Αιγαίου | Να ανασταλεί η ένταξη της παραλίας Κέρους Λήμνου στις «απάτητες»
Οι ευκαιρίες τοποθέτησης ελληνικών κρασιών σε ισπανικά εστιατόρια και ξενοδοχεία
Διαγωνισμός για λειτουργία παγοδρομίου στην κεντρική πλατεία Ιστιαίας
Δημόσιος Διαγωνισμός για τη μίσθωση 4 κυλικείων του αθλητικού κέντρου Μίκρας
Ιταλία: Μέτρα κατά του υπερτουρισμού στην Πομπηία - όριο 20.000 επισκεπτών την ημέρα
CV Villas | +29% οι κρατήσεις για βίλες στην Ελλάδα το 2025