H Eλλάδα προσφέρει το δεύτερο καλύτερο value for money διακοπών, σύμφωνα με τις απόψεις των Βρετανών καταναλωτών, μετά την Ισπανία που βρίσκεται στην πρώτη θέση, σύμφωνα με την έρευνας του Post Office Travel Money.
Συγκεκριμένα, η Ελλάδα συγκεντρώνει ποσοστό 85% από Βρετανούς ταξιδιώτες οι οποίοι τη θεωρούν ως προορισμό με υψηλό value for money, με τη Βουλγαρία να συγκεντρώνει το ίδιο ποσοστό.
Πρώτη έρχεται η Ισπανία με 87%, ενώ στην τρίτη θέση βρίσκεται η Πορτογαλία με 82%.
Το Ντουμπάι βρέθηκε στην τελευταία θέση της κατάταξης προορισμών συγκεντρώνοντας μερίδιο 38% ενώ κακές επιδόσεις σημείωσαν η Σκανδιναβία (44%) και η Γαλλία (58%).
Ως ο μακρινός προορισμός με το καλύτερο value for money αναδεικνύεται η Ταϋλάνδη (82%), και έπειτα το Μεξικό (74%), οι ΗΠΑ (68%) και η Καραϊβική (65%).
Παρά τους φόβους για το επικείμενο Brexit και τη μείωση στην ισοτιμία της στερλίνας σε σχέση με το ευρώ που συνεπάγεται, μόλις το 3% των Βρετανών ανησυχεί για την αύξηση τιμών και τα δύο τρίτα συνεχίζουν να ταξιδεύουν στο εξωτερικό.
Η κύρια ανησυχία των ταξιδιωτών είναι το κόστος πτήσης (81%) και ακολουθεί η τιμή των γευμάτων στα ξενοδοχεία (77%), οι εκπτώσεις στα πακέτα διακοπών (64%) και η μείωση της αξίας της στερλίνας (55%).
Επιπλέον, ενώ το 74% των Βρετανών έθεσε συγκεκριμένο προϋπολογισμό κατά τις τελευταίες διακοπές του, μόλις το 34% κατάφερε να παραμείνει εντός των ορίων του. Όσοι «ξέφυγαν» αυτού είχαν κατά μέσο όρο 26% περισσότερα έξοδα, με αποτέλεσμα να προστεθούν πάνω από 2 δισ. λίρες επιπλέον εξόδων, βάσει του μέσου προϋπολογισμού διακοπών της τάξης των 717 λιρών ανά ζευγάρι.
Παρά τις επιπλέον αυτές δαπάνες, μόλις το 6% δήλωσε οτι σκοπεύει να αυξήσει τις δαπάνες αυτό το καλοκαίρι.