Οι κρατήσεις της τελευταίας στιγμής στη γερμανική αγορά αυξήθηκαν κατά 3% τον Ιούλιο, σε σχέση με τον Ιούλιο του 2018, όπως προκύπτει από τα στοιχεία έρευνας αγοράς της GfK.
Τα στοιχεία προέρχονται από τις κρατήσεις σε 2.000 ταξιδιωτικά πρακτορεία και διαδικτυακές πλατφόρμες κρατήσεων.
Αποτέλεσμα αυτής της αύξησης είναι να περιορισθούν οι απώλειες στα έσοδα των πρακτορείων κατά 1% σε σχέση με πέρυσι.
Επισημαίνεται ότι οι κρατήσεις της τελευταίας στιγμής αφορούν αναχωρήσεις τον Ιούλιο και τον Αύγουστο.
Η εξέλιξη αυτή αναμένεται να τονώσει τις αφίξεις Γερμανών τουριστών και στην Ελλάδα τους μήνες τουριστικής αιχμής, καθώς στο πρώτο εξάμηνο του 2019 καταγράφηκε μείωση κατά 7,1%, έναντι του αντίστοιχου εξαμήνου του 2018.