Καμπάνια που απαντά σε ερωτήματα του ταξιδιωτικού κοινού και των επιχειρήσεων σχετικά με το πώς το Brexit μπορεί να επηρεάσει τη δυνατότητά τους για ταξίδια στην ΕΕ, λάνσαρε σήμερα η ένωση βρετανών τουρ οπερέιτορ και τουριστικών γραφείων, ΑΒΤΑ.
Διαφημίσεις θα προβάλλονται στο εθνικό ραδιόφωνο της Βρετανίας και στα social media έπειτα από τα πρόσφατα νέα οτι τα προγράμματα πτήσεων μεταξύ Ην. Βασιλείου και ΕΕ δεν θα επηρεαστούν μέχρι τουλάχιστον τον Οκτώβριο του 2020.
Η καμπάνια θα «τρέξει» από τις 17 έως τις 26 Σεπτεμβρίου θα προσδοκά να «φτάσει» σε κοινό 5 εκατ.
Η ΑΒΤΑ θα προωθεί τις συμβουλές της για το Brexit με διαφημίσεις στους σταθμούς Heart και Classic FM καθώς και στο Facebook, καθησυχάζοντας το ταξιδιωτικό κοινό ότι οι πτήσεις, οι θαλάσσιες μεταφορές και τα τρένα θα συνεχίσουν να εκτελούν τα προγράμματά τους ακόμη και σε περίπτωση Brexit χωρίς συμφωνία στις 31 Οκτωβρίου.
Στο πλαίσιο της καμπάνιας, η ΑΒΤΑ προωθεί μάλιστα τον Οκτώβριο ως έναν από τους μήνες με τις καλύτερες τιμές της χρονιάς για ταξίδια, καθότι ο καιρός παραμένει ζεστός σε πολλούς προορισμούς και οι ταξιδιώτες δεν συναντούν πλήθη τουριστών.