Η τουριστική καμπάνια της Τουρκίας για το 2020

30-09-19 | ΑΓΟΡΕΣ

Το νέο διαφημιστικό βίντεο της Τουρκίας παρουσίασε ο τούρκος υπουργός Πολιτισμού και Τουρισμού, κ. Mehmet Nuri Ersoy, η οποία θα χρησιμοποιηθεί το 2020.

Το βίντεο παρουσιάζει την Τουρκία ως ιδανικό προορισμό των σύγχρονων ταξιδιωτών, που προσφέρει μοναδικές εμπειρίες και εξερεύνηση, ενώ έμφαση δίνεται στην καταλληλότητα της χώρας για οικογενειακά ταξίδια.

Διατίθεται σε 3 εκδόσεις, για τις αγορές της Δύσης, της Ασίας και της Άπω Ανατολής και τονίζει την παρούσα κατάσταση και την πολιτιστική ποικιλία και βάθος που διαθέτει η χώρα. 

Το βίντεο, που εστιάζει στα ταξίδια εμπειριών με καινοτόμα προσέγγιση, περιλαμβάνει εικόνες από τη φύση, την ιστορία, τους πολιτιστικούς θησαυρούς, τους χώρους λατρείας, τη γαστρονομία, τις αγορές, τη μόδα, την τέχνη και τη διασκέδαση στη χώρα.

Οι ταινίες μικρού μήκους δημιουργήθηκαν έπειτα από 2 μήνες επεξεργασίας από ομάδα 98 ατόμων από 5 διαφορετικές πόλεις και τα γυρίσματα, συμπεριλαμβανομένων λήψεων από drone, έγιναν σε 7 διαφορετικά μέρη.

Πέρα από τη βασική διαφημιστική ταινία, δημιουργήθηκαν και άλλες 19 μικρής διάρκειας που θα εμφανίζονται σε ψηφιακά κανάλια. Οι σύντομες ταινίες, διάρκειας 10-15 δευτερολέπτων, θα προβληθούν ως «σειρά προωθητικών ταινιών» σε κανάλια σε όλο τον κόσμο καθώς και στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης.

Το βίντεο θα αποτελέσει τη βάση μιας ολοκληρωμένης καμπάνιας μάρκετινγκ που θα οργανώσει το υπουργείο το 2020 και θα περιλαμβάνει δημόσιες σχέσεις, ψηφιακές εφαρμογές νέας γενιάς, διαφημίσεις στο διαδίκτυο και σε έντυπα και ειδικές εκδηλώσεις εξειδικευμένες για κάθε αγορά.

διαβάστε ακόμα

Τουρισμός | Τέλος Ανθεκτικότητας: Λάθος υπολογισμός για τα έσοδα από τα ξενοδοχεία, που οδηγεί σε δίκαιη μείωση 50% του Τέλους!
Επιτροπή τουριστικής ανάπτυξης και προβολής δήμου Παρανεστίου
Υπουργείο Τουρισμού: Μία έγκριση και μία απόρριψη για χρηματοδότηση αναβάθμισης τουριστικών λιμένων
Περιφέρεια Βορείου Αιγαίου | Να ανασταλεί η ένταξη της παραλίας Κέρους Λήμνου στις «απάτητες»
Οι ευκαιρίες τοποθέτησης ελληνικών κρασιών σε ισπανικά εστιατόρια και ξενοδοχεία
Διαγωνισμός για λειτουργία παγοδρομίου στην κεντρική πλατεία Ιστιαίας
Δημόσιος Διαγωνισμός για τη μίσθωση 4 κυλικείων του αθλητικού κέντρου Μίκρας
Ιταλία: Μέτρα κατά του υπερτουρισμού στην Πομπηία - όριο 20.000 επισκεπτών την ημέρα
CV Villas | +29% οι κρατήσεις για βίλες στην Ελλάδα το 2025
Κομισιόν | Ελληνική οικονομία: Ανάπτυξη πάνω από 2% μέχρι και το 2026