Τουρισμός: Καταγγελίες Βρετανών τουριστών για ακυρώσεις ταξιδιών από την Loveholidays

02-10-19 | ΑΓΟΡΕΣ

Απίστευτες καταστάσεις βιώνουν οι Βρετανοί τουρίστες μετά την κατάρρευση του Thomas Cook-και όχι μόνο λόγω των χαμένων διακοπών αλλά και λόγω της ακύρωσης των πακέτων που έκλεισαν μέσω άλλου tour operator.

Εξαγριωμένοι τουρίστες καταγγέλλουν στη Sun, ότι η Loveholidays τους πούλησε, προς αντικατάσταση του ακυρωμένου ταξιδιού τους με τον Thomas Cook, πακέτο διακοπών αξίας 900 λιρών Αγγλίας και λίγες μόνο ώρες μετά το ακύρωσε, έχοντας όμως εισπράξει τα χρήματα.

Δεν είναι λίγοι οι τουρίστες οι οποίοι δήλωσαν στη The Sun Online ότι μετά την ακύρωση των διακοπών τους από την πτώχευση του Thomas Cook, αγόρασαν ταξίδια αντικατάστασης από τον Loveholidays.

Ο Calvin Jeff, 56 ετών, και ο Urszula Patela, 51 ετών, οι οποίοι επρόκειτο να ταξιδέψουν με τον Thomas Cook στην Τουρκία, εκτός του ότι έχασαν το ταξίδι των 1.200 λιρών,  είδαν τις νέες τους κρατήσεις  να ακυρώνονται σε μόλις πέντε ώρες, ενώ τα χρήματα είχαν φύγει από το λογαριασμό τους.

Οι σαστισμένοι τουρίστες ήταν επίσης ανίκανοι να κλείσουν εναλλακτικά ταξίδια, καθώς η επιστροφή των χρημάτων στους λογαριασμούς τους,  απαιτεί έως και πέντε εργάσιμες ημέρες.

«Έχουμε καλέσει πάνω από 40 φορές την  εταιρεία, αλλά δεν απαντά κανείς», δήλωσε απογοητευμένος ένας εκ των τουριστών. «Είναι σαφές ότι οι διακοπές μας δεν επιβεβαιώθηκαν, αλλά πήραν τα χρήματά μας ούτως ή άλλως. Αυτά είναι τα μοναδικά χρήματα που θα μπορούσαμε να χρησιμοποιήσουμε για να αναζητήσουμε εναλλακτικά ταξίδια και τώρα δεν έχουμε απολύτως τίποτα» πρόσθεσε, ενώ κατέληξε, «Ο σεβασμός στον πελάτη είναι ανύπαρκτος. Ενδιαφέρονται μόνο για τα χρήματα. Αν αυτό συμβαίνει σε εκατοντάδες ανθρώπους, τότε πιθανότατα πρόκειται για χιλιάδες λίρες που διέρχονται μέσω των λογαριασμών τους και φυσικά καρπώνονται τους τόκους».

Το ίδιο ακριβώς καταγγέλλει και ο Kevin Percy, 48 ετών, από το Hucknall, Notts, ο οποίος είχε καταβάλει το ποσό των  4.500 λιρών Αγγλίας στον Thomas Cook για τις διακοπές του στο Κανκούν τον προσεχή Νοέμβριο.

Προς αντικατάσταση του ακυρωμένου ταξιδιού, ο κ Percy πλήρωσε 4.300 λίρες, μόνο και μόνο για να βιώσει την ίδια ακριβώς τραυματική εμπειρία. «Έχουμε αρρωστήσει με τον τρόπο που μας αντιμετωπίζουν», δήλωσε ο απογοητευμένος τουρίστας.  «Φαίνεται ότι όλα γίνονται για να πάρουν τα χρήματα και για την εξυπηρέτηση πελατών θα ανησυχήσουν αργότερα», συνέχισε. «Τώρα βρισκόμαστε χιλιάδες λίρες μείον και εξαιρετικά θυμωμένοι με το πόσο χρόνο και ενέργεια ξοδεύουμε επίσης για όλα αυτά. Ευτυχώς μπορέσαμε να κλείσουμε άλλες διακοπές ενώ περιμέναμε την επιστροφή των χρημάτων από τον Loveholidays, αλλά για τους περισσότερους ανθρώπους κάτι τέτοιο είναι ανέφικτο.»

Η Karen, 60 ετών, από το Northumberland, αρχικά είχε κλείσει το ταξίδι της με τον  Thomas Cook στην Κύπρο και μετά την ακύρωση, το αντικατέστησε μέσω του Loveholidays για να το δει να ακυρώνεται ξανά.

Η ταλαιπωρημένη γυναίκα, είπε: «Έμεινα έκπληκτη που πήραν τα χρήματα πριν καν επιβεβαιώσουν το ταξίδι. Η επικοινωνία μαζί τους, ήταν πολύ δύσκολη.Τελικά μου επέστρεψαν τα χρήματα αλλά δεν είναι μόνο εκεί το ζήτημα. Πάλι έμεινα χωρίς διακοπές και πέρασα μια απίστευτη ταλαιπωρία δύο φορές, τη μια μετά την άλλη», πρόσθεσε η απογοητευμένη τουρίστρια.

Η κατάρρευση του Thomas Cook, βρήκε 160.000 επιβάτες στο εξωτερικό και χιλιάδες άλλους με κατεστραμμένα σχέδια διακοπών.

Ξενοδοχεία σε όλο τον κόσμο έχουν επίσης μπει στην αφόρητη διαδικασία να κυνηγήσουν τα χρέη που άφησε πίσω της η καταδικασμένη επιχείρηση.

Το Ηνωμένο Βασίλειο αντιμετωπίζει τα αποτελέσμστα της καταστροφής

Ο Loveholidays είπε ότι η αγορά διακοπών στο Ηνωμένο Βασίλειο αντιμετωπίζει τα αποτελέσματα της καταστροφής. Ως ταξιδιωτικός πράκτορας, δήλωσε ότι πρέπει να εισπράξει τα χρήματα από τους πελάτες του προκειμένου να εξασφαλίσει κρατήσεις για λογαριασμό τους. Ειδικότερα, εκπρόσωπος του tour operator δήλωσε: «Όπως ήδη είναι ευρέως γνωστό, η κατάρρευση του Thomas Cook προκάλεσε σημαντική αστάθεια στις τιμές και επηρέασε τη διαθεσιμότητα πτήσεων με ορισμένες αεροπορικές εταιρείες, τριπλασίαζοντας ή και τετραπλασιάζοντας τους ναύλους. Σε ένα μικρό αριθμό περιπτώσεων, προσπαθούμε να κλείσουμε πτήσεις για λογαριασμό των πελατών μας και δυστυχώς η αεροπορική εταιρεία απλά δεν μπορεί να ικανοποιήσει το αίτημά μας. Αυτό είναι ιδιαίτερα απογοητευτικό για όλους τους ενδιαφερόμενους και δεν αντικατοπτρίζει τις υπηρεσίες μας, οι οποίες μας έκαναν τόσο δημοφιλείς στο κοινό. Έχουμε προσλάβει επιπλέον προσωπικό για να βοηθήσει στην αντιμετώπιση αυτής της κατάστασης. 

Σίγουρα δεν είναι η πρόθεσή μας να δεχτούμε την πληρωμή ενός πελάτη και στη συνέχεια να μην επιβεβαιώσουμε τις διακοπές του. Ωστόσο, λόγω των προαναφερθέντων ζητημάτων με τις αεροπορικές εταιρείες, αυτό είναι κάτι που πλήττει μεγάλο αριθμό ταξιδιωτικών πρακτόρων.

Ζητούμε ειλικρινά συγνώμη σε κάθε πελάτη που δεν έχει λάβει ακόμη την επιστροφή των χρημάτων του,  ωστόσο σας διαβεβαιώνουμε ότι κάνουμε τα αδύνατα δυνατά ώστε να επιστραφούν όλα τα χρήματα το συντομότερο.»  

διαβάστε ακόμα

Τουρισμός | Τέλος Ανθεκτικότητας: Λάθος υπολογισμός για τα έσοδα από τα ξενοδοχεία, που οδηγεί σε δίκαιη μείωση 50% του Τέλους!
Επιτροπή τουριστικής ανάπτυξης και προβολής δήμου Παρανεστίου
Υπουργείο Τουρισμού: Μία έγκριση και μία απόρριψη για χρηματοδότηση αναβάθμισης τουριστικών λιμένων
Περιφέρεια Βορείου Αιγαίου | Να ανασταλεί η ένταξη της παραλίας Κέρους Λήμνου στις «απάτητες»
Οι ευκαιρίες τοποθέτησης ελληνικών κρασιών σε ισπανικά εστιατόρια και ξενοδοχεία
Διαγωνισμός για λειτουργία παγοδρομίου στην κεντρική πλατεία Ιστιαίας
Δημόσιος Διαγωνισμός για τη μίσθωση 4 κυλικείων του αθλητικού κέντρου Μίκρας
Ιταλία: Μέτρα κατά του υπερτουρισμού στην Πομπηία - όριο 20.000 επισκεπτών την ημέρα
CV Villas | +29% οι κρατήσεις για βίλες στην Ελλάδα το 2025
Κομισιόν | Ελληνική οικονομία: Ανάπτυξη πάνω από 2% μέχρι και το 2026