Aύξηση 6% σημείωσαν τα ταξίδια των Ασιατών στο εξωτερικό κατά το πρώτο οκτάμηνο του 2019, έναντι αύξηση 4% του παγκόσμιου μέσου όρου την ίδια περίοδο, σύμφωνα με τα αποτελέσματα της έκθεσης IPK World Travel Monitor που υλοποιήθηκε για λογαριασμό της εφετινής έκθεσης ITB Asia 2019 (16-18 Οκτωβρίου) στη Σιγκαπούρη.
Το 2018, τα ταξίδια των Ασιατών στο εξωτερικό παρουσίαζαν ετήσια αύξηση 7%.
Οι προοπτικές της εν λόγω αγοράς για το 2020 είναι θετικές, με αύξηση 5%, ισχυρότερη από την αναμενόμενη για τον παγκόσμιο εξερχόμενο τουρισμό. Οι ειδικοί προβλέπουν χαμηλότερους ρυθμούς ανάπτυξης για το ερχόμενο έτος, δεδομένης της παγκόσμιας οικονομικής ανάπτυξης.
Η έκθεση World Travel Monitor η οποία βασίστηκε σε συνεντεύξεις με πάνω από 500.000 άτομα από 60 αγορές στον κόσμο, και διεξάγεται τα τελευταία 20 χρόνια, έδειξε ότι για άλλη μια φορά η Ασία είναι κινητήρια δύναμη για την παγκόσμια αύξηση του εξερχόμενου τουρισμού.
Η Ευρώπη σημείωσε μικρή αύξηση ταξιδίων από Ασιάτες το 8μηνο του 2019, διατηρώντας μερίδιο 15%, ενώ η Αμερική διατηρεί μερίδιο 8%.
Παρότι οι Ασιάτες είχαν μικρότερη διάρκεια παραμονής στο εξωτερικό σε σύγκριση με άλλες εθνικότητες, είχαν περισσότερες δαπάνες ανά ταξίδι. Η μέση διάρκεια παραμονής τους στον προορισμό εξωτερικού ανήλθε σε 5,9 διανυκτερεύσεις, παρουσιάζοντας μικρή αύξηση έναντι της αντίστοιχη περιόδου του 2018 (5,6) όμως με το μέσο παγκόσμιο όρο να βρίσκεται στις 8 διανυκτερεύσεις ανά ταξίδι.
Παρόλ’ αυτά, οι δαπάνες των Ασιατών στο εξωτερικό ανέρχονται σε 1.570 ευρώ ανά ταξίδι, το 8μηνο του 2019, άνω του μέσου παγκόσμιου όρου (1.280 ευρώ).
Τα city break ήταν η δημοφιλέστερη επιλογή τους και, όπως και πέρυσι, είχαν τη μεγαλύτερη αύξηση (9%) φθάνοντας το μερίδιό τους στο 35%. Τα ταξίδια με επιστροφή ακολούθησαν με μερίδιο αγοράς 24% και αύξηση 3%. Οι διακοπές παραλίας είχαν αύξηση 6% και μερίδιο 21%.
Τα επαγγελματικά ταξίδια αντιπροσώπευσαν το 17% των Ασιατών που ταξίδεψαν στο εξωτερικό, παρουσιάζοντας αύξηση 8% σε ετήσια βάση. Ο κλάδος MICE είχε τη μεγαλύτερη συμβολή στην ανάπτυξη, ενώ, αντίθετα, τα παραδοσιακά επαγγελματικά ταξίδια μειώθηκαν.
Παρά τη μεγάλη αδυναμία των Ασιατών στην διαδικτυακή πληροφόρηση και τις διαδικτυακές κρατήσεις, σχεδόν οι μισοί συνεχίζουν να θεωρούν σημαντικές τις συμβουλές των τουριστικών γραφείων. Χρησιμοποιούν επίσης εξατομικευμένες συμβουλευτικές υπηρεσίες σε μεγαλύτερη έκταση από το παγκόσμιο μέσο όρο.