Τα μεγάλα Μέσα Ενημέρωσης στη Κίνα για τουριστική προβολή

07-11-19 | ΑΓΟΡΕΣ

H τουριστική προβολή σε κινεζικά Μέσα Μαζικής Ενημέρωσης μπορεί να αποτελέσει μία αποτελεσματική μέθοδο προώθησης με δεδομένη την καταγεγραμμένη μεγάλη αναγνωσιμότητα των εντύπων και των ενημερωτικών διαδικτυακών ιστοσελίδων την τηλεθέαση των καναλιών και την ακροαματικότητα της ραδιοφωνίας.   

Ας δούμε όμως ορισμένα από τα μεγαλύτερα Μέσα της Κίνας:

Επίσης, Τα micro blog είναι εξαιρετικά δημοφιλή στην Κίνα, η οποία διαθέτει περισσότερους από 500 εκατομμύρια διαδικτυακούς χρήστες, εκ των οποίων 330 εκατομμύρια είναι καταγεγραμμένοι χρήστες micro blog ενώ καθημερινά πραγματοποιούνται τουλάχιστον 150 εκατομμύρια καταχωρήσεις (weibo.com). Υπάρχουν όμως και πολλά κοινωνικά δίκτυα όπως QQ, Wechat, youku  κλπ, αντίστοιχα του Δυτικού κόσμου τα οποία είναι είτε απαγορευμένα (FaceBook, Υoutube) είτε έχουν περιορισμένη χρήση (whatsup, viber, skype) στην Ηπειρωτική Κίνα.    Οι κυβερνητικές υπηρεσίες και τα κομματικά όργανα έχουν ιδρύσει περισσότερους από 50.000 λογαριασμούς micro blog.

 

 

διαβάστε ακόμα

Τουρισμός | Τέλος Ανθεκτικότητας: Λάθος υπολογισμός για τα έσοδα από τα ξενοδοχεία, που οδηγεί σε δίκαιη μείωση 50% του Τέλους!
Επιτροπή τουριστικής ανάπτυξης και προβολής δήμου Παρανεστίου
Υπουργείο Τουρισμού: Μία έγκριση και μία απόρριψη για χρηματοδότηση αναβάθμισης τουριστικών λιμένων
Περιφέρεια Βορείου Αιγαίου | Να ανασταλεί η ένταξη της παραλίας Κέρους Λήμνου στις «απάτητες»
Οι ευκαιρίες τοποθέτησης ελληνικών κρασιών σε ισπανικά εστιατόρια και ξενοδοχεία
Διαγωνισμός για λειτουργία παγοδρομίου στην κεντρική πλατεία Ιστιαίας
Δημόσιος Διαγωνισμός για τη μίσθωση 4 κυλικείων του αθλητικού κέντρου Μίκρας
Ιταλία: Μέτρα κατά του υπερτουρισμού στην Πομπηία - όριο 20.000 επισκεπτών την ημέρα
CV Villas | +29% οι κρατήσεις για βίλες στην Ελλάδα το 2025
Κομισιόν | Ελληνική οικονομία: Ανάπτυξη πάνω από 2% μέχρι και το 2026