Μαθαίνοντας τους Ιάπωνες να τρώνε γιαούρτι με ελληνικό μέλι

13-11-19 | ΑΓΟΡΕΣ

Η πρώτη εκδήλωση για την προβολή και διαφήμιση ελληνικού μελιού μέσω της διοργάνωσης του σχολικού κυπέλλου ποδοσφαίρου, “Attiki Cup”, για μαθητές ηλικίας κάτω των 10 ετών, πραγματοποιήθηκε, πρόσφατα, στην περιοχή Tsukuba του Τόκυο.

Η εκδήλωση πραγματοποιήθηκε από ιαπωνική εταιρεία εισαγωγών ελληνικών τροφίμων υψηλού καταναλωτικού προφίλ, η οποία εισάγει στην Ιαπωνία το ελληνικό προϊόν «μέλι Attiki», το οποίο ήταν ο χορηγός της εκδήλωσης. Σκοπός, ήταν η προβολή του ελληνικού προϊόντος και η «εκπαίδευση χρηστών», στο «κοινό –στόχο», δηλαδή στους μαθητές και στις μητέρες –νοικοκυρές.

Στο πλαίσιο της εκδήλωσης υπήρξε συνεργασία της ιαπωνικής επιχείρησης, με ιαπωνικές γαλακτοκομικές επιχειρήσεις, ώστε να δημιουργηθούν οι προϋποθέσεις συνεργειών της ελληνικής επιχείρησης που παράγει το προϊόν «μέλι Attiki», με μεγάλες επιχειρήσεις του κλάδου γαλακτοκομικών της Ιαπωνίας, γεγονός που θα «ανοίξει τον δρόμο» και σε άλλους Έλληνες παραγωγούς μελιού.

Η ιαπωνική εισαγωγική εταιρία διένειμε συσκευασίες μελιού των 100 γραμμαρίων και διαφημιστικά φυλλάδια στους παριστάμενους, ενώ στην νικήτρια ομάδα απονεμήθηκαν συσκευασίες μελιού των 250 γραμμαρίων.

Εκτός της εταιρείας Meiji, ακόμη τρεις ιαπωνικές γαλακτοκομικές επιχειρήσεις και η συνεργαζόμενη με την ΔΕΛΤΑ ιαπωνική γαλακτοβιομηχανία Morinaga υποστήριξαν  το συγκεκριμένο τουρνουά. Σε συνδυασμό με το ελληνικό μέλι, οι θεατές είχαν την ευκαιρία να γευτούν το παραδοσιακό ελληνικό επιδόρπιο, το οποίο τους προσφέρθηκε από τους διοργανωτές του τουρνουά, το οποίο αποτέλεσε βήμα γενικότερης προβολής της χώρας μας. 

Πολλοί από τους παριστάμενους δοκίμασαν γιαούρτι με μέλι για πρώτη φορά και δήλωσαν ενθουσιασμένοι με τον συνδυασμό, ενώ άλλοι δεν παρέλειψαν να ενημερώσουν τους διοργανωτές ότι είχαν γευθεί το επιδόρπιο αυτό όταν είχαν επισκεφθεί την Ελλάδα,  δηλώνοντας ενθουσιασμένοι  που είχαν την ευκαιρία να το ξαναγευθούν.

Στόχος πλέον είναι να εισάγεται ελληνικό μέλι στην Ιαπωνία ως συστατικό στοιχείο του μεσημεριανού γεύματος των μαθητών και των νέων εργαζομένων. Επίσης, μπορεί να συνδυασθεί  με τα προϊόντα γιαούρτης, που αποτελούν, κυρίως στις νέες γυναίκες, βασικό στοιχείο της μεσημεριανής διατροφής στο σύγχρονο ιαπωνικό απαιτητικό κοινό υγιεινής διατροφής, μίας από τις μεγαλύτερες αγορές γιαουρτιού στον κόσμο (4 δισ. Ευρώ). 

 

διαβάστε ακόμα

Τουρισμός | Τέλος Ανθεκτικότητας: Λάθος υπολογισμός για τα έσοδα από τα ξενοδοχεία, που οδηγεί σε δίκαιη μείωση 50% του Τέλους!
Επιτροπή τουριστικής ανάπτυξης και προβολής δήμου Παρανεστίου
Υπουργείο Τουρισμού: Μία έγκριση και μία απόρριψη για χρηματοδότηση αναβάθμισης τουριστικών λιμένων
Περιφέρεια Βορείου Αιγαίου | Να ανασταλεί η ένταξη της παραλίας Κέρους Λήμνου στις «απάτητες»
Οι ευκαιρίες τοποθέτησης ελληνικών κρασιών σε ισπανικά εστιατόρια και ξενοδοχεία
Διαγωνισμός για λειτουργία παγοδρομίου στην κεντρική πλατεία Ιστιαίας
Δημόσιος Διαγωνισμός για τη μίσθωση 4 κυλικείων του αθλητικού κέντρου Μίκρας
Ιταλία: Μέτρα κατά του υπερτουρισμού στην Πομπηία - όριο 20.000 επισκεπτών την ημέρα
CV Villas | +29% οι κρατήσεις για βίλες στην Ελλάδα το 2025
Κομισιόν | Ελληνική οικονομία: Ανάπτυξη πάνω από 2% μέχρι και το 2026