Γερμανία: Καμπάνια για τα οργανωμένα πακέτα

03-12-19 | ΑΓΟΡΕΣ

Καμπάνια για την επαναφορά της εμπιστοσύνης των Γερμανών ταξιδιωτών στα πακέτα διακοπών, λάνσαρε η TSS, προκειμένου να αναχαιτίσει οποιεσδήποτε αρνητικές επιπτώσεις μπορεί να είχε η κατάρρευση του Thomas Cook στην αγορά οργανωμένων ταξιδίων. 

Ο επικεφαλής του οργανισμού, Manuel Molina, έχει συνασπίσει στην καμπάνια πολλούς διαφορετικούς οργανωτές με στόχο να επιστρέψουν οι καταναλωτές στα τουριστικά πακέτα.

Με το σλόγκαν «Ρωτήστε τον ταξιδιωτικό σας πράκτορα», η καμπάνια θα επιδιώξει, τις ερχόμενες εβδομάδες, να τραβήξει τα βλέμματα των καταναλωτών σε όλα όσα προσφέρουν τα πακέτα διακοπών, αναφέροντας χαρακτηριστικά «Το τουριστικό πακέτο είναι η επιλογή σας». Μάλιστα, έχει προγραμματιστεί για τον Δεκέμβριο καταναλωτική καμπάνια με καρτ ποστάλ.

Στην πρωτοβουλία εντάσσονται ειδικά πακέτα για τους ταξιδιώτες, και καλούνται όλα τα τουριστικά γραφεία της Γερμανίας, ανεξαρτητα της ένωσης στην οποία ανήκουν, να συμμετάσχουν.

Ο κ. Molina επιδιώκει να προσελκύσει κορυφαία τουριστικά γραφεία και οργανισμούς στην καμπάνια.

διαβάστε ακόμα

Τουρισμός | Τέλος Ανθεκτικότητας: Λάθος υπολογισμός για τα έσοδα από τα ξενοδοχεία, που οδηγεί σε δίκαιη μείωση 50% του Τέλους!
Επιτροπή τουριστικής ανάπτυξης και προβολής δήμου Παρανεστίου
Υπουργείο Τουρισμού: Μία έγκριση και μία απόρριψη για χρηματοδότηση αναβάθμισης τουριστικών λιμένων
Περιφέρεια Βορείου Αιγαίου | Να ανασταλεί η ένταξη της παραλίας Κέρους Λήμνου στις «απάτητες»
Οι ευκαιρίες τοποθέτησης ελληνικών κρασιών σε ισπανικά εστιατόρια και ξενοδοχεία
Διαγωνισμός για λειτουργία παγοδρομίου στην κεντρική πλατεία Ιστιαίας
Δημόσιος Διαγωνισμός για τη μίσθωση 4 κυλικείων του αθλητικού κέντρου Μίκρας
Ιταλία: Μέτρα κατά του υπερτουρισμού στην Πομπηία - όριο 20.000 επισκεπτών την ημέρα
CV Villas | +29% οι κρατήσεις για βίλες στην Ελλάδα το 2025
Κομισιόν | Ελληνική οικονομία: Ανάπτυξη πάνω από 2% μέχρι και το 2026