Γερμανικός τουρισμός | Τρίτη επιλογή η Ελλάδα το 2019

11-12-19 | ΑΓΟΡΕΣ

Με αύξηση πωλήσεων 2% κλείνει η δύσκολη τουριστική χρονιά 2018/2019 για τη γερμανική αγορά σύμφωνα με την ένωση γερμανικών τουριστικών γραφείων, DRV. Τη θερινή σεζόν, η ζήτηση ανέδειξε πρώτη την Ισπανία και έπειτα την Τουρκία και την Ελλάδα.

Σύμφωνα με έρευνα που διενήργησε η εταιρία Travel Data + Analytics (TDA) και παρουσιάστηκε κατά το ετήσιο συνέδριο της DRV, η αύξηση εσόδων, προσαρμοσμένη στις κρατήσεις της Thomas Cook που δεν υλοποιήθηκαν, θα περιοριστεί στο 1%.

Οι πωλήσεις για Τουρκία είχαν αύξηση 24% έναντι της προηγούμενης χρονιάς, ενώ η Ισπανία, από την πρώτη θέση σε επίπεδο ζήτησης, είχε μονοψήφιο ποσοστό μείωσης. Ακολούθησε η Ελλάδα στην τρίτη θέση.

Από τους μακρινούς προορισμούς, καλές επιδόσεις είχαν οι ΗΠΑ (+7%) και το Μεξικό (+10%) τη θερινή σεζόν. Συνολικά, η Ασία είχε αρνητική επίδοση σε σύγκριση με την προηγούμενη χρονιά, ενώ η Αφρική θετική.

Τα παραδοσιακά τουριστικά γραφεία διατήρησαν την υψηλή θέση στις προτιμήσεις των Γερμανών το 2019 με τις διαδικτυακές πωλήσεις να επιτυγχάνουν επίσης υψηλότερο ποσοστό ανάπτυξης όμως μονοψήφιο.

Την τελευταία διετία, η μέση δαπάνη διακοπών ανά άτομο έχει αυξηθεί σχεδόν κατά 10%, και οι συνήθειες δαπανών βρίσκονται σε αντιστοιχία με το καταναλωτικό κλίμα στη Γερμανία. Σύμφωνα με την TDA, ιδιαίτερα όσον αφορά τα τουριστικά γραφεία, το μερίδιο πωλήσεων στα υψηλότερα κλιμάκια τιμών, οι οποίες δεν έχουν μεγάλη σημασία στον τομέα του διαδικτύου, συνεχώς αναπτύσσεται.

Τα φυσικά καταστήματα τουριστικών γραφείων επωφελούνται περισσότερο από την ισχυρή αγορά κρατήσεων τελευταίας στιγμής παρά από τις διαδικτυακές πωλήσεις. Σε γενικές γραμμές, καθόλη τη διάρκεια της χρονιά εξαιρετική ζήτηση παρουσίασαν τα μακρινά ταξίδια, με αύξηση πωλήσεων 4%. Οι κρουαζιέρες θαλάσσης είχαν επίσης αύξηση 9%. Σύμφωνα με τις προκαταρκτικές εκτιμήσεις της DRV το μερίδιο αγοράς της κρουαζιέρας στο σύνολο εσόδων στη Γερμανία θα αυξηθεί στο 15%.

Η εφετινή χειμερινή σεζόν δείχνει ότι οι δημοφιλέστεροι προορισμοί είναι τα Κανάρια και η Αίγυπτος, ενώ η Τουρκία προτιμάται όλο και περισσότερο ως χειμερινός προορισμός. Από τους μακρινούς προορισμούς οι Γερμανοί προτιμούν τις Μαλδίβες, τη Ν. Αφρική και το Κέιπ Βέρντε.

διαβάστε ακόμα

Τουρισμός | Τέλος Ανθεκτικότητας: Λάθος υπολογισμός για τα έσοδα από τα ξενοδοχεία, που οδηγεί σε δίκαιη μείωση 50% του Τέλους!
Επιτροπή τουριστικής ανάπτυξης και προβολής δήμου Παρανεστίου
Υπουργείο Τουρισμού: Μία έγκριση και μία απόρριψη για χρηματοδότηση αναβάθμισης τουριστικών λιμένων
Περιφέρεια Βορείου Αιγαίου | Να ανασταλεί η ένταξη της παραλίας Κέρους Λήμνου στις «απάτητες»
Οι ευκαιρίες τοποθέτησης ελληνικών κρασιών σε ισπανικά εστιατόρια και ξενοδοχεία
Διαγωνισμός για λειτουργία παγοδρομίου στην κεντρική πλατεία Ιστιαίας
Δημόσιος Διαγωνισμός για τη μίσθωση 4 κυλικείων του αθλητικού κέντρου Μίκρας
Ιταλία: Μέτρα κατά του υπερτουρισμού στην Πομπηία - όριο 20.000 επισκεπτών την ημέρα
CV Villas | +29% οι κρατήσεις για βίλες στην Ελλάδα το 2025
Κομισιόν | Ελληνική οικονομία: Ανάπτυξη πάνω από 2% μέχρι και το 2026