Tις κορυφαίες ταξιδιωτικές συνήθειες, προτιμήσεις και επιρροές των Αμερικανών ταξιδιωτών αποκαλύπτει έρευνα του διαφημιστικού οργανισμού του ομίλου Expedia, Media Solutions, με αφορμή την εθνική ημέρα προγραμματισμού διακοπών (Plan for Vacation Day) στις 28 Ιανουαρίου.
Όπως αποκαλύπτουν τα στοιχεία, οι Αμερικανοί κάνουν ταξίδια διάρκειας 6,7 ημερών κατά μέσο όρο, δηλαδή έχουν τη μικρότερη διάρκεια διακοπών σε σύγκριση με άλλες εθνικότητες, και κυρίως ταξιδεύουν στο εσωτερικό (82%).
- Είναι ανοικτοί σε νέες ιδέες για ταξίδια. Οι περισσότεροι αποφασίζουν ανάμεσα σε 2 ή περισσότερους προορισμούς (60%) και αναζητούν βοήθεια και έμπνευση κατά τη διάρκεια της φάσης προγραμματισμού του ταξιδιού (80%).
- Επηρεάζονται από τις διαφημίσεις με πληροφοριακό περιεχόμενο, κυρίως οι μεγάλης ηλικίας Αμερικανοί, ενώ οι νεότερες γενιές τείνουν να επηρεάζονται από τις διαφημίσεις προσφορών.
- Σχεδόν το 90% της γενιάς Αμερικανών Gen Z δήλωσαν ότι οι ταξιδιωτικές τους αποφάσεις επηρεάζονται από τα social media, είτε μέσω αναζητήσεων ή μέσω διαδικτυακών συνδέσεων όπως η οικογένεια και οι φίλοι. Οι Baby Boomers ωστόσο δεν επηρεάζονται από τα social media.
- Ενώ αναζητούν τις καλύτερες προσφορές και το καλύτερο value, τελικά δίνουν προτεραιότητα στις δραστηριότητες και τις εμπειρίες.
- Τα ταξίδια για να επισκεφθούν μέλη της οικογένειας είναι ο πιο σημαντικός τύπος ταξιδίων για τους Αμερικανούς, ιδιαίτερα για τις γενιές Baby Boomer και Gen Z. Ακολουθούν τα ταξίδια ξεκούρασης και περιήγησης σε αξιοθέατα, που είναι σημαντικότερα για τους Millennial και Gen X.
- Ενώ το 60% φτάνει στον ταξιδιωτικό προορισμό με πτήση, τα οδικά ταξίδια αναβιώνουν όντας η δεύτερη δημοφιλέστερη κατηγορία μέσου μεταφοράς για τους Αμερικανούς ταξιδιώτες.
- Οι Αμερικανοί ταξιδιώτες πραγματοποιούν κατά μέσο όρο 4,4 ταξίδια ετησίως, ενώ οι δυνατότητες ανάπτυξης είναι μεγάλες δεδομένου ότι, σύμφωνα με την U.S. Travel, οι ταξιδιώτες αυτοί αφήνουν ανεκμετάλλευτες 768 εκατ. ημέρες άδειας ετησίως (στοιχεία του 2018).