Αισιόδοξα μηνύματα καταγράφει έρευνα της China Luxury Advisors στη μεγαλύτερη αγορά εξερχόμενου τουρισμού στον κόσμο, τουλάχιστον προ κορωνοϊού, καθώς, όπως έδειξε, η ξεκούραση στο πλαίσιο ενός ταξιδιού και η ανακάλυψη νέων προορισμών θα είναι ακόμη πιο έντονες ανάγκες των Κινέζων καταναλωτών μετά το πέρας της κρίσης του κορωνοϊού.
Η έρευνα, η οποία πραγματοποιήθηκε την εβδομάδα της 2ας Μαρτίου ανάμεσα σε 1.097 Κινέζους καταναλωτές, από περισσότερες από 30 πόλεις, που είχαν ταξιδέψει το περασμένο 12μηνο, αποκαλύπτει επίσης ότι…
-Το 86% των Κινέζων καταναλωτών σκοπεύουν να μειώσουν τις δαπάνες τους το 2020
-Η προσωπική φροντίδα, η διαχείριση του στρες και ο υγιεινός τρόπος ζωής θα κυριαρχήσουν το 2020
-Η καλή φυσική κατάσταση και η άσκηση θα αυξηθούν ως ζητούμενά τους: τόσο εντός όσο και εκτός σπιτιού.
-Το WeChat θα αυξήσει την κυριαρχία του ως το πιο δημοφιλές κοινωνικό δίκτυο/ πλατφόρμα επικοινωνίας, και οι πλατφόρμες διαδικτυακής εργασίας και εργασίας αναμένεται να συνεχίσουν να ανεβαίνουν ως επιλογές.
-Ο υγιεινός τρόπος ζωής, η ευεξία και η εξ αποστάσεως μάθηση αναμένεται να συνεχίσουν να αναπτύσσονται, ενώ οι βιομηχανίες πολυτελών τσαντών χειρός, ένδυσης και ψυχαγωγίας φαίνεται ότι δεν θα ανακάμψουν σύντομα.
-Το ηλεκτρονικό εμπόριο θα συνεχίσει τη δραματική του ανάπτυξη ως αποτέλεσμα του κορωνοϊού, τόσο στις πλατφόρμες εντός Κίνας όσο και τις διασυνοριακές όπως το BorderX.