Τα 24 δισ. ευρώ φτάνουν οι απώλειες πωλήσεων στους γερμανικούς ταξιδιωτικούς προορισμούς μόνο για το Μάρτιο και τον Απρίλιο, σύμφωνα με εκτίμηση της εταιρίας συμβούλων στον τουρισμό, DWIF.
Οι γερμανικοί προορισμοί έχουν χάσει γύρω στα 9 δισ. ευρώ εσόδων μόνο από τα ταξίδια μιας διανυκτέρευσης.
Οι απώλειες καθημερινά στις τουριστικές πωλήσεις, εκ των οποίων το 60% ανήκουν στον εσωτερικό τουρισμό, είναι ακόμη υψηλότερες, σύμφωνα με την εταιρία.
Η προοδευτικά μειούμενη ζήτηση τις πρώτες εβδομάδες του Μαρτίου συμπεριελήφθη στις εκτιμήσεις καθώς και οι περιορισμοί στα ταξίδια και τις μετακινήσεις τουλάχιστον μέχρι και το τέλος του Απριλίου.
Σύμφωνα με την DWIF, το μερίδιο της αγοράς το Μάρτιο και τον Απρίλιο, το οποίο μειώνεται το Πάσχα, αντιπροσωπεύει παραδοσιακά το 15% του συνόλου ετήσιων πωλήσεων. Κάθε επιπλέον μήνας με ταξιδιωτικούς περιορισμούς θα οδηγήσει σε ραγδαία επιδείνωση της ζημιάς.
Οι συνέπειες των απωλειών στις πωλήσεις στην αγορά εργασίας αυτή τη στιγμή δεν μπορούν να υπολογιστούν με ασφάλεια, τονίζει η εταιρία.