Πάνω από τους μισούς Αμερικανούς (53%) που ζήτησαν επιστροφή χρημάτων για ακυρωμένα ταξίδια τους εξαιτίας της πανδημίας, έλαβαν βάουτσερ από τις αερομεταφορές, ξενοδοχεία ή υπηρεσίες ψυχαγωγίας για αξιοποίησή τους σε μεταγενέστερη ημερομηνία και μόλις το 47% έλαβε επιστροφή χρημάτων.
Αυτό προκύπτει από έρευνα που δημοσίευσε αυτή την εβδομάδα η εταιρία χρηματοπιστωτικών υπηρεσιών Bankrate. Η έρευνα διενεργήθηκε στις αρχές Απριλίου από την YouGov σε δείγμα 2.600 Αμερικανών ανω των 18 ετών.
Η έρευνα έδειξε επίσης ότι οι millennials αντιμετώπισαν περισσότερο από οποιαδήποτε άλλη ηλικιακή ομάδα Αμερικανών (65%) ακυρώσεις ταξιδίων εξαιτίας του κορωνοϊού και ακολούθησε η Generation X (60%) και οι Baby Boomers (56%).
Ο όγκος της τουριστικής δραστηριότητας στις ΗΠΑ θα περιοριστεί τουλάχιστον κατά 50% φέτος συγκριτικά με το 2019, ενώ τα δύο τρία σχεδόν των Αμερικανών (62%) ακύρωσαν τα σχέδιά τους για οργάνωση εκδηλώσεων ή ταξίδια εξαιτίας της πανδημίας.
Το 31% ακύρωσε γάμους ή πάρτυ αποφοίτησης στα σχολεία και τα πανεπιστήμια, το 27% ακύρωσε κρατήσεις ξενοδοχείων και λοιπών καταλυμάτων και το 23% πτήσεις για επαγγελματικούς και μη λόγους.
Από αυτούς που ακύρωσαν τα σχέδια διακοπών ή εκδηλώσεων, το 37% έχασαν τα χρήματά τους. Το 30% εξ όσων είχαν προγραμματίσει ταξίδια αναψυχής ή εκδηλώσεις που έπρεπε να ακυρωθούν εξαιτίας του κορωνοϊού, έλαβαν επιστροφή χρημάτων, το 24% περιμένουν επιστροφή χρημάτων και το 11% πιστεύουν ότι θα τους επιστραφούν τα μισά ή λιγότερα από τα χρήματα που είχαν καταβάλλει. Το 13% πιστεύει ότι δεν θα λάβει χρήματα και το 15% ότι δεν γνωρίζει τι θα συμβεί.
Εξ όσων έχασαν χρήματα και έκαναν αίτηση επιστροφής χρημάτων, το 68% απευθύνθηκε σε πάροχο ταξιδιωτικών υπηρεσιών, το 32% σε ταξιδιωτικό πράκτορα ή πλατφόρμα κρατήσεων διαμονής, το 28% σε αερομεταφορέα και το 25% σε πλατφόρμα κράτησης εκδηλώσεων.