Μεγαλύτερης διάρκειας διακοπές και σε προορισμούς με λίγο κόσμο είναι οι τάσεις που καταγράφει στη γερμανική ταξιδιωτική αγορά η McKinsey.
Σύμφωνα με τα στοιχεία της έρευνας, ο αριθμός των αναζητήσεων, βάσει δεδομένων της Trivago, έχει φτάσει στο 55% της περυσινής χρονιάς. Για πρώτη φορά, ο εσωτερικός τουρισμός κυριαρχεί του εξερχόμενου, ενώ καταγράφεται ισχυρή τάση για κρατήσεις διακοπών πολύ μικρής διάρκειας.
Όσον αφορά τους προορισμούς του εξωτερικού, οι Γερμανοί συνεχίζουν να προτιμούν τους αγαπημένους τους. Πέρα από την Αυστρία και την Ολλανδία, στις κορυφαίες χώρες προορισμού είναι η Ιταλία, η Ισπανία και η Γαλλία παρά το μεγάλο πλήγμα που δέχθηκαν από την πανδημία.
Ωστόσο, οι απόλυτοι κερδισμένοι είναι οι παραθαλάσσιοι προορισμοί.
Καταγράφεται επίσης τάση για διακοπές μεγαλύτερης διάρκειας. Οι αναλυτές αποδίδουν την τάση αυτή στο γεγονός οτι, επειδή τους έλειψαν οι σύντομες αποδράσεις, για παράδειγμα σε city break, επιθυμούν να καλύψουν το κενό αυτό κάνοντας εκτεταμμένες καλοκαιρινές διακοπές. Το ενδιαφέρον για ταξίδια παρουσιάζει δυσανάλογη αύξηση για διακοπές άνω των 7 ημερών.
Επιπλέον, οι Γερμανοί, όπως φαίνεται στην έρευνα, προτιμούν τις εξοχικές κατοικίες και τα διαμερίσματα, κάτι που συμπίπτει με πραγματικά δεδομένα ζήτησης. Όσον αφορά τις τιμές από το Μάιο, η διάθεση των Γερμανών να καλύψουν το κόστος διακοπών στη φύση ή στο βουνό ή στη θάλασσα, παραμένει σταθερή, με τις τιμές να παραμένουν στα επίπεδα του 2019 ή ανώτερα. Αντίθετα, οι προορισμοί πόλης σημειώνουν σημαντική μείωση τιμών.