Περί τα 50 δισ. ευρώ δαπάνησαν οι Βρετανοί καταναλωτές για διαδικτυακές αγορές που αφορούν σε ταξίδια και καταλύματα το 2019.
Ειδικότερα, ένα μεγάλο κομμάτι των ταξιδιωτικών αγορών των κατοίκων της Μεγάλης Βρετανίας πραγματοποιείται μέσω ταξιδιωτικών και ξενοδοχειακών πλατφορμών, καταλαμβάνοντας ποσοστό 43% για τα ταξίδια και 44% για τα τουριστικά καταλύματα αντίστοιχα. Σημειώνεται ότι η μέση ετήσια δαπάνη των Βρετανών για γενικές αγορές μέσω του διαδικτύου, ανέρχεται σε περίπου 3.300 ευρώ, με τα ταξίδια και τα καταλύματα να βρίσκονται μεταξύ των τριών πρώτων θέσεων της λίστας. Αναλυτικά, οι γενικότερες αγορές των Βρετανών μέσω του διαδικτύου αφορούν σε είδη μόδας και αθλητισμού κατά 60%, είδη οικιακής χρήσης κατά 49%, εισιτήρια για εκδηλώσεις κατά 43%, ενώ ο ψηφιακός τύπος και η σίτιση συγκεντρώνουν ποσοστό από 43% η κάθε κατηγορία. Αξίζει να σημειωθεί ότι τη μεγαλύτερη αύξηση στις διαδικτυακές αγορές, παρουσίασαν το προηγούμενο έτος τα τρόφιμα και η προσωπική φροντίδα με αύξηση 8,9%, τα οικιακά είδη με αύξηση 7,5% και τέλος η μόδα και η ομορφιά με αύξηση 7%.
Όσον αφορά στην offline καταναλωτική συμπεριφορά, έχει παρατηρηθεί ότι για να αισθάνονται ασφαλείς, οι καταναλωτές των online αγορών θέλουν να έχουν και τη δυνατότητα παραλαβής των αγαθών τους και σε φυσικά καταστήματα ή σημεία παραλαβής. Συνεπώς, οι εταιρείες που προσφέρουν επιλογή φυσικής παραλαβής στη Μ. Βρετανία ανέρχονται σε ποσοστό 64%, ενώ οι εταιρείες που δέχονται επιστροφή προϊόντων που αγοράστηκαν διαδικτυακά, ανέρχονται σε ποσοστό 58,5%.
Τέλος, δεν είναι λίγες οι εταιρείες που πλέον χρησιμοποιούν τεχνολογία τεχνητής νοημοσύνης ή εικονικής πραγματικότητας για να εξομοιώσουν την εμπειρία του διαδικτυακού καταναλωτή με το πώς θα ήταν εάν μετέβαινε ο ίδιος φυσικά στα καταστήματά τους.