Global Blue | Το 66% των διεθνών ταξιδιωτών έτοιμοι να ταξιδέψουν μόλις αρθούν οι περιορισμοί στα σύνορα

09-12-20 | ΑΓΟΡΕΣ

Οι διεθνείς αγοραστές είναι όλο και πιο πρόθυμοι να ταξιδέψουν στο εξωτερικό, σύμφωνα με την τελευταία τριμηνιαία έκθεση του “Observatory” της Global Blue – τον μεγαλύτερο πάροχο tax free αγορών παγκοσμίως.

Σε μια έρευνα που πραγματοποιήθηκε τον Οκτώβριο 2020 σε 16.000 διεθνείς αγοραστές από χώρες με τη μεγαλύτερη καταναλωτική δαπάνη (Κίνα, Νοτιοανατολική Ασία, Μέση Ανατολή, Ρωσία και ΗΠΑ), το 66% των ερωτηθέντων δήλωσε ότι ήταν έτοιμοι να ταξιδέψουν μόλις αρθούν οι περιορισμοί στα σύνορα, σε σχέση με το 60% τον Ιούλιο 2020 και το 50% τον Ιούνιο 2020.

Elite και Frequent ταξιδιώτες εκφράζουν μεγαλύτερη τάση να ταξιδέψουν σύντομα

Για δεύτερο συνεχές τρίμηνο, οι Ελίτ και οι Frequent διεθνείς αγοραστές έχουν εκφράσει ισχυρότερη επιθυμία για ταξίδια, με το 72% να δηλώνει ότι θα ταξιδέψουν όταν οι καραντίνες αρθούν, μία αύξηση 5 μονάδων σε σχέση με τον Ιούλιο.

Η τάση αυξάνεται σε 73% για τους Ελίτ και Frequent αγοραστές από την Κίνα, 92% από χώρες της Μέσης Ανατολής και σχεδόν 100% από τη Ρωσία. Αυτό αποτελεί μια καλή προοπτική για τους εμπόρους των καταστημάτων που στοχεύουν να προσελκύσουν αυτές τις εθνικότητες αγοραστών.

Η ορολογία:

** Elite shoppers: Είναι οι διεθνείς ταξιδιώτες που δαπανούν σε αγορές περισσότερα από €40.000 τους τελευταίους 24 μήνες

** Frequent shoppers: Οι διεθνείς ταξιδιώτες που πραγματοποιούν περισσότερα από τρία ταξίδια τους τελευταίους 24 μήνες

** Infrequent shoppers: Οι διεθνείς ταξιδιώτες που πραγματοποιούν τουλάχιστον ένα ταξίδι τον χρόνο

Η καταναλωτική δαπάνη στην Ασία μπορεί να ανακάμψει ταχύτερα από ταξιδιώτες της Κίνας και της Νοτιοανατολικής Ασίας

Οι ασιατικοί προορισμοί μπορούν να έχουν ταχύτερη ανάκαμψη της καταναλωτικής δαπάνης από ταξιδιώτες της Κίνας και της Νοτιοανατολικής Ασίας, χάρη των περιορισμένων κρουσμάτων Covid-19 στην περιοχή και τη χαλάρωση των ταξιδιωτικών περιορισμών.

Η πρόθεση των Κινέζων αγοραστών να ταξιδέψουν περιφερειακά εντός της Ασίας θα μπορούσε να ενισχυθεί περεταίρω λόγω και της ανάκαμψης των εσωτερικών αεροπορικών πτήσεων στην Κίνα, η οποία έχει επιστρέψει από τον Αύγουστο του 2020 στα επίπεδα του 2019.

Αμερικανοί και Ρώσοι αγοραστές είναι πιθανό να επισκεφτούν πρώτοι την Ευρώπη

Αντίθετα, η διεθνής ανάκαμψη αγορών της Ευρώπης είναι πιθανό να τροφοδοτηθεί αρχικά από Αμερικανούς και Ρώσους αγοραστές.

Ο Mathieu Grac, VP Intelligence της Global Blue δήλωσε: «Είναι ιδιαίτερα αισιόδοξο να βλέπουμε την ισχυρή επιθυμία των διεθνών αγοραστών να ταξιδέψουν. Αν και βρισκόμαστε ακόμη εν μέσω της κρίσης Covid-19, ελπίζουμε ότι τα ευρήματα αυτής της έρευνας σε συνδυασμό με την είδηση του αποτελεσματικού εμβολίου και το άνοιγμα των τουριστικών διαδρόμων - ιδιαίτερα στον Ασιατικό Ειρηνικό - σηματοδοτούν μια υγιή επανεκκίνηση της διεθνούς εμπορικής βιομηχανίας το 2021.

Με τους ελίτ και frequent ταξιδιώτες να επιστρέφουν πρώτοι στα καταστήματα, είναι σημαντικό, οι έμποροι λιανικής να είναι έτοιμοι να καλωσορίσουν αυτούς τους πολύτιμους αγοραστές έχοντας ικανοποιήσει μια σειρά από ανάγκες που έχουν προκύψει από την πανδημία. Η ενσωμάτωση ψηφιακών λύσεων έκδοσης Tax Free αποδείξεων, η περιορισμένη κοινωνική επαφή και η υψηλού επιπέδου υγιεινή αποτελούν το κλειδί της επιτυχίας.»

διαβάστε ακόμα

Επιτροπή τουριστικής ανάπτυξης και προβολής δήμου Παρανεστίου
Υπουργείο Τουρισμού: Μία έγκριση και μία απόρριψη για χρηματοδότηση αναβάθμισης τουριστικών λιμένων
Περιφέρεια Βορείου Αιγαίου | Να ανασταλεί η ένταξη της παραλίας Κέρους Λήμνου στις «απάτητες»
Οι ευκαιρίες τοποθέτησης ελληνικών κρασιών σε ισπανικά εστιατόρια και ξενοδοχεία
Διαγωνισμός για λειτουργία παγοδρομίου στην κεντρική πλατεία Ιστιαίας
Δημόσιος Διαγωνισμός για τη μίσθωση 4 κυλικείων του αθλητικού κέντρου Μίκρας
Ιταλία: Μέτρα κατά του υπερτουρισμού στην Πομπηία - όριο 20.000 επισκεπτών την ημέρα
CV Villas | +29% οι κρατήσεις για βίλες στην Ελλάδα το 2025
Κομισιόν | Ελληνική οικονομία: Ανάπτυξη πάνω από 2% μέχρι και το 2026
Κυρίαρχο το ελληνικό μέλι στην κυπριακή αγορά