To 75% των Αμερικανών καταναλωτών θα εξακολουθήσουν τις νέες συνήθειες που απέκτησαν στην πανδημία

22-02-21 | ΑΓΟΡΕΣ

Το 75% των Αμερικανών καταναλωτών αναμένεται να διατηρήσουν εν όλω, ή εν μέρει τις νέες συνήθειες που απέκτησαν κατά τη διάρκεια της πανδημίας του κορωνοϊού, σύμφωνα με έρευνα της εταιρείας marketing και ερευνών αγοράς Acosta.

Ειδικότερα, το 59% των καταναλωτών ανέφεραν ότι θα διατηρήσουν κάποιες από τις νέες συνήθειες και το 16% ανέφερε ότι θα τις διατηρήσει όλες.  Οι τάσεις αυτές περιλαμβάνουν το μαγείρεμα στο σπίτι, την πραγματοποίηση λιγότερων, αλλά υψηλότερης δαπάνης επισκέψεων στα Σούπερ Μάρκετς, κ.α. Υπογραμμίζεται, ωστόσο, ως πλέον ενδιαφέρουσα μεταξύ των ευρημάτων της έρευνας, η αύξηση κατά 40% των διαδικτυακών πωλήσεων.

Εξάλλου, συνεχώς αυξάνεται η ευαισθητοποίηση των Αμερικανών καταναλωτών, αναφορικά με την ανάγκη ύπαρξης σήμανσης στην ετικέτα των προϊόντων, σχετικά με την επιβάρυνση εκπομπής διοξειδίου του άνθρακα (“carbon labeling”), σε όλο τον κύκλο ζωής τους, που περιλαμβάνει την παραγωγή, διακίνηση, κατανάλωση και απόρριψή του (“carbon footprint”). Η εν λόγω σήμανση αναμένεται να βρει τη θέση της δίπλα σε έτερες σημάνσεις «ευαισθητοποίησης», όπως “organic ”, “ fairtrade ”, “ fairlabor ” κ.ά. Η τάση προϋπήρχε, προ της εμφάνισης της πανδημίας του κορωνοϊού, επιταχύνθηκε ωστόσο κατά τη διάρκειά της και όχι μόνον δεν αναμένεται να ανακοπεί, αλλά θα επιταχυνθεί επιπλέον.

 

διαβάστε ακόμα

Ιταλία: Μέτρα κατά του υπερτουρισμού στην Πομπηία - όριο 20.000 επισκεπτών την ημέρα
CV Villas | +29% οι κρατήσεις για βίλες στην Ελλάδα το 2025
Κομισιόν | Ελληνική οικονομία: Ανάπτυξη πάνω από 2% μέχρι και το 2026
Κυρίαρχο το ελληνικό μέλι στην κυπριακή αγορά
Συνεργασία της Δημοτικής Επιχείρησης Ύδρευσης Λάρισας και του Ελληνικού Δικτύου Δήμων με Ποτάμια
Θετικά τα μηνύματα για τη Σαντορίνη από την WTM | Στόχος η επαναφορά της στην κορυφή
Philoxenia 2024 | «Δυτική Μακεδονία: Ένα ταξίδι πέρα από το συνηθισμένο»
Ryanair | 3,7 εκατ. θέσεις για Ελλάδα το καλοκαίρι του 2025
Επιμελητήριο Ηρακλείου | Σχολή Επαγγελματία Πιτσαδόρου Ιταλικής Πίτσας με πιστοποίηση
Παγκρήτιος Σύλλογος Διευθυντών Ξενοδοχείων | Ποιοι εκλέχτηκαν για το νέο Δ.Σ.