Το 75% των Αμερικανών καταναλωτών αναμένεται να διατηρήσουν εν όλω, ή εν μέρει τις νέες συνήθειες που απέκτησαν κατά τη διάρκεια της πανδημίας του κορωνοϊού, σύμφωνα με έρευνα της εταιρείας marketing και ερευνών αγοράς Acosta.
Ειδικότερα, το 59% των καταναλωτών ανέφεραν ότι θα διατηρήσουν κάποιες από τις νέες συνήθειες και το 16% ανέφερε ότι θα τις διατηρήσει όλες. Οι τάσεις αυτές περιλαμβάνουν το μαγείρεμα στο σπίτι, την πραγματοποίηση λιγότερων, αλλά υψηλότερης δαπάνης επισκέψεων στα Σούπερ Μάρκετς, κ.α. Υπογραμμίζεται, ωστόσο, ως πλέον ενδιαφέρουσα μεταξύ των ευρημάτων της έρευνας, η αύξηση κατά 40% των διαδικτυακών πωλήσεων.
Εξάλλου, συνεχώς αυξάνεται η ευαισθητοποίηση των Αμερικανών καταναλωτών, αναφορικά με την ανάγκη ύπαρξης σήμανσης στην ετικέτα των προϊόντων, σχετικά με την επιβάρυνση εκπομπής διοξειδίου του άνθρακα (“carbon labeling”), σε όλο τον κύκλο ζωής τους, που περιλαμβάνει την παραγωγή, διακίνηση, κατανάλωση και απόρριψή του (“carbon footprint”). Η εν λόγω σήμανση αναμένεται να βρει τη θέση της δίπλα σε έτερες σημάνσεις «ευαισθητοποίησης», όπως “organic ”, “ fairtrade ”, “ fairlabor ” κ.ά. Η τάση προϋπήρχε, προ της εμφάνισης της πανδημίας του κορωνοϊού, επιταχύνθηκε ωστόσο κατά τη διάρκειά της και όχι μόνον δεν αναμένεται να ανακοπεί, αλλά θα επιταχυνθεί επιπλέον.