Oι Αμερικανοί Millennials υψηλών εισοδημάτων θα είναι οι πρώτοι που θα επιστρέψουν στα ταξίδια ανεβάζοντας τη ζήτηση για πολυτελείς διακοπές και με διάθεση για αυξημένες δαπάνες, κατά την επαναφορά της καταναλωτικής εμπιστοσύνης στα ταξίδια.
Ενώ η εμπιστοσύνη στα ταξίδια φαίνεται να επιστρέφει σε όλες τις ηλικιακές ομάδες, οι Millennial με υψηλά εισοδήματα είναι πιο πιθανό να πραγματοποιήσουν μεγάλες δαπάνες στα ταξίδια αυτή τη χρονιά, με την πλειονότητά τους να κάνει ήδη κράτηση για πολυτελείς διακοπές, με ισχυρή επιθυμία για αυτοφροντίδα και ξεκούραση.
Αυτό έδειξε η έρευνα «The Future of Travel» που διενήργησε η Qualtrics για λογαριασμό των Tripadvisor® και Accenture.
Αναλυτικότερα, η έρευνα έδειξε τα ακόλουθα....
-Εξ όσων δεν έκαναν διακοπές το 2020, το 61% νιώθει άνετα να ταξιδέψει το 2021.
-Οι Αμερικανοί με ετήσιο εισόδημα τουλάχιστον 100.000 δολαρίων είναι οι πρώτοι που είναι πιο πιθανό ότι θα ταξιδέψουν το 2021, με το 34% να έχει κάνει ήδη κράτηση για φέτος έναντι 19% του υπόλοιπου πληθυσμού.
-Όσοι ταξίδεψαν το 2020 είναι πιθανότερο ότι έχουν κάνει ήδη κράτηση και για το 2021. Από όσους ταξίδεψαν πέρυσι, το 41% έχει ήδη κάνει κράτηση έναντι 13% που δεν ταξίδεψε το 2020.
-Το 54% των Αμερικανών με ετήσιο εισόδημα τουλάχιστον 50.000 δολαρίων θα προτιμήσουν πτήση εσωτερικού για το επόμενο ταξίδι τους και το 25% με ετήσιο εισόδημα τουλάχιστον 100.000 δολαρίων πτήση εξωτερικού.
-Οι Millennials με ετήσιο εισόδημα τουλάχιστον 50.000 δολαρίων είναι οι πιο πρόθυμοι να ταξιδέψουν με αεροσκάφος. Το 58% επιθυμεί πτήση εσωτερικού (έναντι 41% των υπόλοιπων ηλικιακών ομάδων) και το 25% διεθνή πτήση (δηλαδή 1,8 φορές περισσότεροι από το μέσο όρο των άλλων δημογραφικών ομάδων).
-Οι ερωτηθέντες που έχουν ήδη κάνει κράτηση είναι πέντε φορές πιο πιθανό να κάνουν διεθνές ταξίδι παρά staycation (δηλαδή ένα ταξίδι σε απόσταση μικρότερη από τρεις ώρες από το σπίτι).
-Οι ταξιδιώτες σχεδιάζουν μεγαλύτερης διάρκειας ταξίδια φέτος – το 87% των ερωτηθέντων που έχουν ήδη κάνει κράτηση ταξιδιού έχουν επιλέξει ταξίδι τουλάχιστον τριών διανυκτερεύσεων. Από όσους δεν έχουν κάνει ακόμη κράτηση, το 77% σχεδιάζουν απόδραση τουλάχιστον τριών διανυκτερεύσεων.
-Η παραλία παραμένει νούμερο ένα επιλογή για τις περισσότερες ηλικιακές και εισοδηματικές κατηγορίες Αμερικανών που σχεδιάζουν το επόμενο ταξίδι τους, με έναν στους τρεις (30%) να επιλέγει διακοπές στην παραλία για τον επόμενο προορισμό της άνοιξης ή του καλοκαιριού.
-Παρόλ’ αυτά, καταγράφεται αναζωπύρωση του ενδιαφέροντος των Αμερικανών για city break. Το 25% δήλωσε ότι οι προορισμοί πόλης είναι η προτιμώμενη επιλογή διακοπών τους, μετά τις παραλίες και πάνω από άλλες μορφές τουρισμού στη φύση.
-Η επιλογή πόλεων σε αντιδιαστολή με τη φύση καταγράφεται ιδιαίτερα στις νεαρότερες ηλικίες Αμερικανών, χαμηλότερων εισοδημάτων. Η γενιά Gen Z με εισοδήματα μικρότερα των 100.000 δολαρίων είναι δύο φορές πιο πιθανό να επισκεφθούν πόλη (30%) από το να ταξιδέψουν σε προορισμό με φυσικό κάλλος (εξαιρουμένων των παραλιών).
-Οι κάτοικοι των πόλεων είναι ιδιαίτερα πρόθυμοι να επισκεφθούν άλλα αστικά κέντρα. Οι κάτοικοι πόλεων από όλες τις εισοδηματικές κατηγορίες, ενδιαφέρονται για ταξίδια σε άλλες Αμερικανές πόλεις. Το 34% των κατοίκων της Καλιφόρνια και της Νέας Υόρκης ανέφεραν ότι το επόμενο ταξίδι τους θα γίνει σε πόλη.
-Όλες οι δημογραφικές ομάδες έχουν επιθυμία να ταξιδέψουν με σκοπό την ξεκούραση με το 45% να αναφέρουν οτι η ξεκούραση είναι το βασικό ζητούμενο από το επόμενο ταξίδι τους.
-Το 32% των Millennials υψηλών εισοδημάτων σκοπεύουν να αυξήσουν τις ταξιδιωτικές δαπάνες τους το 2021, σχεδόν στο διπλάσιο σε σχέση με το μέσο Αμερικανό.
-Το 37% των Millennials υψηλών εισοδημάτων σκοπεύουν να δαπανήσουν πάνω από 5.000 δολάρια για το επόμενο πολυτελές ταξίδι τους.
-Ενώ οι περισσότεροι ανέφεραν το κόστος ως σημαντικότερο παράγοντα κράτησης του επόμενου ταξιδιού (το 60% σχεδόν), μόνο το 40% των Millennials υψηλών εισοδημάτων ανέφεραν αυτόν τον παράγοντα.
Η έρευνα διεξήχθη στις 3 Μαρτίου του 2021 σε 1.000 Αμερικανούς από 49 Πολιτείες των ΗΠΑ από όλες τις γενιές.