Δείκτης BTW: 4% περισσότερα ξοδεύουν φέτος οι Γερμανοί στα ταξίδια τους

09-08-14 | ΑΓΟΡΕΣ

Πρόθυμοι να ταξιδέψουν περισσότερο και να δαπανήσουν περισσότερα στις διακοπές τους φαίνονται οι Γερμανοί μέσα από τις τάσεις που καταγράφει ο νέος «δείκτης τουρισμού» της Γερμανικής Ομοσπονδίας Τουρισμού (BTW) για τον εσωτερικό και εξερχόμενο τουρισμό.

Σύμφωνα με τον δείκτη, η «διάθεση για διακοπές» των Γερμανών καταναλωτών τους τελευταίους μήνες έχει αυξηθεί και αναμένεται να συνεχίσει να καταγράφει ανοδική πορεία και για το υπόλοιπο του έτους. Ειδικότερα, οι Γερμανοί φέτος φαίνονται διατεθειμένοι να ξοδέψουν 4% περισσότερα από πέρυσι για τις διακοπές τους, σε ποσοστό που υπερβαίνει τις δαπάνες σε άλλα καταναλωτικά προϊόντα. 

Επίσης, το «βαρόμετρο εμπιστοσύνης καταναλωτή» αυξήθηκε από 1,07 βαθμούς τον Απρίλιο σε 3,11 το καλοκαίρι, και προβλέπεται να φτάσει στους 3,8 μέχρι το τέλος του τρέχοντος έτους.

Επιπλέον, ο συνολικός αριθμός των «ημερών ταξιδίου» αυξήθηκε κατά 3,8% στα 391 εκατ. κατά τους πρώτους τέσσερις μήνες του έτους, συγκριτικά με την ίδια περίοδο πέρυσι. Ο αριθμός των ημερών διακοπών που περιλαμβάνει τουλάχιστον μια διανυκτέρευση αυξήθηκε κατά 8,3%. 

Σύμφωνα με το fvw, το 2013 οι Γερμανοί αφιέρωσαν συνολικά 1,6 δισ. «ημέρες ταξιδίου», δηλαδή κατά μέσο όρο 20 ημέρες ανά άτομο. Το ένα τρίτο αυτών ήταν ημερήσιες εκδρομές ενώ τα δύο τρίτα ήταν εντός της Γερμανίας ή στο εξωτερικό και περιελάμβαναν τουλάχιστον μια διανυκτέρευση.  

Ο δείκτης της BTW υπολογίζεται δύο φορές το χρόνο και λαμβάνει υπόψη μηνιαία δεδομένα που συλλέγουν και επεξεργάζονται ερευνητές της εταιρίας GfK που αφορούν τις τάσεις που επικρατούν στους Γερμανούς καταναλωτές, καθώς και το μηνιαίο παρατηρητήριο κινητικότητας, που βασίζεται σε έρευνα ανάμεσα σε δείγμα 45.000 ατόμων. 

 

διαβάστε ακόμα

MSC Cruises: Πρεμιέρα με κρουαζιέρες από τον Πειραιά για την πρώτη χειμερινή σεζόν στην Ελλάδα
Οι νέες δράσεις για τον ελληνικό τουρισμό μέσα από τον Ψηφιακό Μετασχηματισμό
Airbnb: Χωρίς αποτέλεσμα η "καταστολή" των βραχυχρόνιων μισθώσεων (και) στη Βαρκελώνη
Γνώμη | Η κλιματική κρίση και οι αρνητές της...
FTI: Πωλήθηκε το Labranda Marine Aquapark στην Κω
Έρευνα: Οι ταξιδιώτες θέλουν βιομετρικά στοιχεία και μεγαλύτερη ασφάλεια στα ταξίδια
Ryanair: Nέα εποχική σύνδεση Βρυξέλλες – Νέα Αγχίαλος το 2025
Τι ξεχνούν οι επιβάτες στα ταξί στην Ελλάδα και στην Ευρώπη | Πολλά κινητά τηλέφωνα και μία σόμπα....
Η Ρόδος υποστηρίζει την ίδρυση Εθνικού Φορέα Συνεδριακού Τουρισμού
Η κλιματική κρίση «θάνατος» για τις μεγαλουπόλεις