3 στους 4 Γάλλους ελπίζουν ότι το 2022 θα μπορέσουν να ταξιδέψουν όσο και πριν από την πανδημία (43%) ή και περισσότερο (33%), σύμφωνα με έρευνα της πλατφόρμας ξενοδοχειακών εμπορικών συναλλαγών SiteMinder.
Μόνο το 6,5% των Γάλλων σχεδιάζουν να ταξιδέψουν πολύ λιγότερο από το 2019, ενώ υπάρχει και ένα 2,35% που αναφέρει ότι δεν θα ταξιδέψει ποτέ ξανά μετά την πανδημία (το ποσοστό αυτό, πάντως, το 2020 ήταν σχεδόν 8%).
Η αυξημένη διάθεση για ταξίδια των Γάλλων συναρτάται απόλυτα από τις προσδοκίες που έχουν από τους παρόχους καταλυμάτων. Σύμφωνα με την έρευνα, σχεδόν όλοι οι ερωτηθέντες (95%) είπαν ότι τώρα περιμένουν είτε υψηλότερα (43%) είτε τα ίδια (53%) πρότυπα διαμονής σε σύγκριση με τους χρόνους πριν από την πανδημία, ενώ λιγότεροι από 5% έχουν σήμερα χαμηλότερα ή πολύ χαμηλότερα πρότυπα διαμονής.
Όπως επισημαίνουν οι υπεύθυνοι της έρευνας, τα ευρήματα απεικονίζουν τόσο την ταχύτητα με την οποία οι Γάλλοι ασχολούνται ξανά με τα ταξίδια, όσο και τις αυξανόμενες πιέσεις που δέχονται τώρα οι πάροχοι καταλυμάτων για να ανταποκριθούν στα αυξημένα πρότυπα των επισκεπτών τους.
Τα "ταξίδια εκδίκησης"
Τα στοιχεία, δήλωσε ο Antoine Aubrun, Country Manager του SiteMinder στη Γαλλία, δείχνουν ότι οι Γάλλοι θέλουν να αναπληρώσουν το χαμένο χρόνο και να αντισταθμίσουν τα ταξίδια που έχασαν. Είναι τα λεγόμενα "ταξίδια εκδίκησης", που πολλοί ανέμεναν ότι θα εκδηλωθούν αυτό το καλοκαίρι.
Η τάση αυτή προφανώς είναι ευχάριστη για τους ξενοδόχους και τους λοιπούς παρόχους υπηρεσιών διαμονής. Όμως, συχνά οι κρατήσεις γίνονται λίγες ημέρες πριν από το ταξίδι, ενώ οι ταξιδιώτες επιζητούν τη δυνατότητα της εύκολης ακύρωσης. Αυτό, τονίζει, σημαίνει ότι οι ξενοδόχοι έχουν πολύ λίγο χρόνο προετοιμασίας, ενώ έχουν και την αβεβαιότητα εξαιτίας της ενδεχόμενης ακύρωσης,
Μια άλλη τάση, που ξεκίνησε λόγω της πανδημίας το 2020 και φέτος αποτελεί κορυφαία προτεραιότητα για τους περισσότερους ταξιδιώτες, είναι η επιθυμία να έχουν εμπειρίες χωρίς επαφές. Πέρα από τις υγειονομικές συνθήκες στο κατάλυμα, οι προσδοκίες για μια αξέχαστη και εξατομικευμένη διαμονή έχουν αυξηθεί κατακόρυφα, τονίζει ο Antoine Aubrun.
Οι απαιτήσεις των Γάλλων ταξιδιωτών στη νέα εποχή
Η έρευνα διαπιστώνει επίσης ότι πολλοί Γάλλοι ταξιδιώτες θεωρούν ότι τα προσωπικά τους δεδομένα χρησιμοποιούνται για την καλύτερη διαμονή τους, γι αυτό και δεν ενοχλούνται εάν ζητούνται τέτοια στοιχεία από τους παρόχους καταλυμάτων.
Σχεδόν το 80% των Γάλλων (79,48%) δεν είναι αντίθετοι στο να χρησιμοποιηθούν τα προσωπικά τους δεδομένα για να βελτιώσουν την επίσκεψή τους, κάτι που σύμφωνα με το SiteMinder αποτελεί απτό παράδειγμα του τι μπορούν να αξιοποιήσουν οι ξενοδόχοι για να πληρούν τα νέα πρότυπα που αναμένει ο ταξιδιώτης από αυτούς.
Οι ξενοδόχοι, προκειμένου να διασφαλίσουν μια σταθερά καλή φήμη, αναφέρει ο Antoine Aubrun, πρέπει να αναζητούν τρόπους για να αυξήσουν την προσφορά τους. Η χρήση της έξυπνης τεχνολογίας, που μπορεί να προσφέρει πληροφορίες για τους επισκέπτες και να μειώσει τον φόρτο εργασίας τους, δεν είναι πλέον διαπραγματεύσιμη, τονίζει.
Τα ταξίδια μοιάζουν διαφορετικά και οι επιχειρήσεις που προσανατολίζονται στην τεχνολογία για τον εξορθολογισμό των δραστηριοτήτων τους, έχουν τη δυνατότητα της άμεσης αντίδρασης στις κρατήσεις της τελευταίας στιγμής, αποκτώντας βαθύτερη κατανόηση των απαιτήσεων και των επιθυμιών των επισκεπτών τους μέσω δεδομένων.
Τέλος, τα ευρήματα από την έρευνα του SiteMinder επιβεβαιώνουν τις πληροφορίες που περιλαμβάνονται στον World Hotel Index της εταιρείας, ο οποίος δείχνει ότι η δυναμική κράτησης στα γαλλικά ξενοδοχεία τις τελευταίες εβδομάδες έχει φτάσει σε νέο υψηλό για πρώτη φορά από τον Μάρτιο του 2020.
Η γαλλική έρευνα του SiteMinder είναι επίσης σε μεγάλο βαθμό σύμφωνη με τα ευρήματα στην Ισπανία και τη Γερμανία, όπου το 70% και το 58% των ταξιδιωτών αντίστοιχα σκοπεύουν να ταξιδέψουν όσο ή και περισσότερο από το 2019, προ της πανδημίας, το επόμενο έτος. Το 98% και 95% αντίστοιχα, εξάλλου, έχουν τώρα ίδιες ή υψηλότερες προσδοκίες για τα πρότυπα διαμονής.