Τη στροφή του αμερικανικού καταναλωτικού κοινού προς τα φυσικά προϊόντα, που έχουν ή ισχυρίζονται ότι έχουν θετικό αντίκτυπο στην υγεία διαπιστώνει πρόσφατη έρευνα που διεξήχθη στις ΗΠΑ.
Από την έρευνα, για την αγορά των ΗΠΑ αξίζει να αναφερθούν τα παρακάτω συμπεράσματα:
-Άνοδος της προτίμησης των καταναλωτών για τη διεθνή κουζίνα (π.χ. ιαπωνική κουζίνα 28,8%, κορεάτικη κουζίνα 38.1%).
-Ζήτηση για νοοτροπικά συμπληρώματα διατροφής για τη βελτίωση των γνωστικών λειτουργιών του ατόμου, όπως η μνήμη και η συγκέντρωση (π.χ. μπακόπα 147,6%, φωσφατιφωσφατιδυλική σερίνη 108,9%, DMAE 103,8%, εταιρείες όπως Alpha Brain, Gaia Herbs, C4 Smart Energy).
-Ικανοποίηση του αισθήματος κοινωνικής ευθύνης του καταναλωτή. Οι πωλήσεις των επιχειρήσεων οι οποίες ανήκουν σε συγκεκριμένες ομάδες αυξήθηκαν κατά 28% (π.χ. LGBT).
-Νέες χρήσεις των μανιταριών σε αποξηραμένα προϊόντα μακράς διαρκείας (55%), καφέ (14%), συμπληρώματα αθλητικής διατροφής (2%) (π.χ. εταιρείες Dream Pops Lion's Mane, Four Sigmatic, Teeccino).
-Snacks, τα οποία είναι συμβατά με σύγχρονες δίαιτες, όπως vegan, keto και paleo (π.χ. ρυζογκοφρέτες 42,3%, μίγματα ξηρών καρπών και αποξηραμένων φρούτων 17,4%, εταιρείες όπως The Good Crisp Company και Stryve).
-Τα φυσικά καλλυντικά ανέβηκαν στην προτίμηση των καταναλωτών το 2020. Οι πωλήσεις organic προϊόντων αυξήθηκαν κατά 51,8%, των vegan καλλυντικών αυξήθηκαν κατά 33,7% (π.χ. εταιρείες Cocokind, Mad Hippie).
-Οι ανωτέρω τάσεις επηρεάζουν έμμεσα και την αγορά προϊόντων για τα κατοικίδια, όπως ζωοτροφές και παιχνίδια. Οι πωλήσεις organic ζωοτροφών αυξήθηκαν κατά 22%.
-Έτοιμα προς κατανάλωση, εμφιαλωμένα κοκτέιλ και ποτά είδαν άνοδο (π.χ. εταιρείες San Juan Seltzer, Cutwater) το ίδιο και η οργανική μπύρα (π.χ. Flying Embers).