Όλος ο τουριστικός κόσμος θα συναντηθεί στη διαδικτυακή πλατφόρμα Virtual COUNTER DAYS, από 22 έως 23 Φεβρουαρίου, στην πρώτη Β2Β μεγάλη συνάντηση τουρισμού στο 2022 με τη γερμανική αγορά.
Η επανεκκίνηση της τουριστικής βιομηχανίας για τη νέα σαιζόν είναι μπροστά μας. Ώρα λοιπόν, να ανανεώσουν οι τουριστικοί πράκτορες της Γερμανίας τη γνώση και πληροφόρηση για τους προορισμούς, τα ξενοδοχεία, τις κρουαζιέρες, τις υπηρεσίες τουρισμού εν γένει. Η πλατφόρμα virtual Counter Days είναι ιδιαίτερα φιλική και χρηστική με βελτιωμένες υπηρεσίες. Μεταξύ άλλων, οι συμμετέχοντες έχουν ευκαιρίες για networking ακόμη και μεταξύ τους με ανταλλαγή business cards, video chat κλπ. Οι τουριστικοί πράκτορες εγγράφονται δωρεάν στην πλατφόρμα και υπολογίζεται να φθάσουν τους 3.000 επισκέπτες.
Με δικά τους Halls συμμετέχουν, η Ελλάδα, η Τενερίφη, Γκραν Κανάρια, Σλοβενία, ΗΠΑ, Καναδάς, Ισπανία, Τουρκία κλπ. Σημαντική παρουσία έχουν οι χώρες του Κόλπου. Η Ευρώπη έχει το δικό της Hall καθώς και η Ασία, η Αυστραλία, η Καραϊβική και Λατινική Αμερική. Για πρώτη φορά συμμετέχουν η Δανία, Φιλανδία, Εσθονία. Σημαντική θέση κατέχουν οι κρουαζιέρες με δικό τους Ηall, Aida, Arosa, TUI Cruises μεταξύ άλλων καθώς και υπηρεσίες διάφορες στον τουρισμό.
Μεμονωμένα περίπτερα κατέχουν οι: Βαρκελώνη, Καταλονία, Ανδαλουσία, Κροατία, Σεϋχέλλες, Ιαπωνία, Φλόριδα, Κατάρ, Robinson, Paloma Hotels, Grecotel. Οι travel agents έχουν τη δυνατότητα να συγκεντρώνουν τα νέα από τα περίπτερα, να συνεργαστούν ουσιαστικά με τους συμμετέχοντες για τις προπωλήσεις των προϊόντων.
Παράλληλα, έχουν οργανωθεί webinars ενώ video και εκδηλώσεις θα φιλοξενούνται στην Counter TV ( live stream στη διαδικτυακή πλατφόρμα της έκθεσης). Συντονιστές δημοσιογράφοι o Georg Kern και η Bianca Wilkens από το FVW | Travel Talk, θα παρουσιάσουν σε συζητήσεις έμπειρους και δημιουργικούς συμμετέχοντες όλα τα νέα του κλάδου και πολλά tips για πωλήσεις στην επερχόμενη σαιζόν. Θα συζητήσουν επίσης το θέμα έλλειψης προσωπικού αλλά και την εξειδίκευση που απαιτείται στον κλάδο. Συζητήσεις με εκπροσώπους από τις Μεσογειακές χώρες μεταξύ άλλων, για τα θέματα τουρισμού και την αντιμετώπισή τους θα έχει ο αρχισυντάκτης του FVW, Klaus Hildebrandt.
Ξενοδοχεία και προορισμοί μπορούν να επιλέξουν: Premium booth, basic booth, Hall Sponsor, webinar, TV Spots on Counter. Η προβολή πριν την έναρξη της έκθεσης δίνει μεγάλη δημοσιότητα στους συμμετέχοντες. Στην πρώτη μεγάλη εικονική έκθεση τουρισμού στη Γερμανική αγορά, από την Ελλάδα, μεταξύ άλλων θα συμμετέχουν, τα ξενοδοχεία Blue Lagoon, Koullias Hotels, Aldemar, Grecotel, Lyttos Mare, Irene Palace, ο Τουριστικός Οργανισμός Χαλκιδικής, η Κεφαλονιά κ.α. Οι δηλώσεις συμμετοχής λήγουν 9/02/22. Αποκλειστικός συνεργάτης του FVW στην Ελλάδα είναι η Praxis Plus.