Αμερικανοί και Καναδοί: Υπέρ ή κατά του τουρισμού;

16-02-22 | ΑΓΟΡΕΣ

Τον τρόπο με τον οποίο αντιμετωπίζουν οι Καναδοί και οι Αμερικανοί την ταξιδιωτική και τουριστική βιομηχανία, στοιχείο ζωτικής σημασίας για τους τουριστικούς οργανισμούς των περιοχών αυτών, αποκαλύπτει νέα έρευνα των Destinations International (η μεγαλύτερη παγκόσμια πηγή για επίσημους οργανισμούς τουρισμού, συνεδρίων, visitors bureaus και τουριστικών επιτροπών) και Longwoods International (εταιρία ερευνών στον τουρισμό).

Από την έρευνα προκύπτουν τα ακόλουθα συμπεράσματα...

-Οι Καναδοί, σε γενικές γραμμές, πιστεύουν ότι τα ταξίδια και ο τουρισμός αποτελούν θετική δύναμη για την κοινότητά τους, βελτιώνοντας την ποιότητα ζωής των κατοίκων, και ευνοώντας προγράμματα για την προσέλκυση περισσότερων επισκεπτών. Η βιομηχανία θα πρέπει να μπορεί να κερδίσει τη στήριξη του κόσμου στην αναζήτηση δημιουργικών τρόπων για την επιβίωση και την ανάκαμψή της από τον κορωνοϊό.

-Οι Καναδοί στηρίζουν την προσέλκυση ακόμα περισσότερων επισκεπτώ, με το 60% να στηρίζει την αύξηση των τουριστών και μόλις το 15% να αντιτίθεται σε αυτήν.

-Η στήριξη της βιομηχανίας βασίζεται στην πεποίθηση ότι αυτή αποτελεί καταλύτη για την οικονομική ανάπτυξη. Η πλειονότητα των κατοίκων, σε ποσοστά από 50% έως 66%, πιστεύουν ότι ο τουρισμός ενθαρρύνει τις τοπικές επενδύσεις, προσελκύει νέες επιχειρήσεις, βοηθά στην εκπαίδευση των εργαζομένων και προσελκύει νέους κατοίκους στις κοινότητές τους.

-Η στήριξη της βιομηχανίας και των εργαζομένων της παραμένει ισχυρή, με σχεδόν τα δύο τρίτα των ερωτηθέντων να πιστεύουν ότι ο τουρισμός κάνει καλό στην Πολιτεία τους και την τοπική κοινότητα, και λιγότερους από το 20% να διαφωνούν με αυτό.

-Υπάρχει ευρεία στήριξη της ταξιδιωτικής και τουριστικής βιομηχανίας στη χώρα όμως υπάρχουν σημεία που πρέπει να διερευνηθούν περαιτέρω.

-->Η ανάγκη για καλύτερη συμμετοχή των κατοίκων σε θέματα δημόσιου ενδιαφέροντος. Η βιομηχανία θα πρέπει να δίνει προσοχή σε θέματα όπως τις απόψεις περί δημόσιας χρήσης των εσόδων διαμονής και τα προβλήματα στις γειτονιές που προκαλούνται από τη διαμονή σε καταλύματα της οικονομίας διαμοιρασμού.

-->Οι κάτοικοι νιώθουν σε μεγάλο ποσοστό εκτός της συζήτησης περί τουριστικής ανάπτυξης.

-Όσον αφορά τις προωθητικές ενέργειες στον τουρισμό, η στήριξη στη βιομηχανία συνεχίζεται, με ευρεία έγκριση καμπάνιας από την Πολιτεία για την προσέλκυση επισκεπτών μέσα από τέτοιες προσπάθειες.

διαβάστε ακόμα

Κομισιόν | Ελληνική οικονομία: Ανάπτυξη πάνω από 2% μέχρι και το 2026
Κυρίαρχο το ελληνικό μέλι στην κυπριακή αγορά
Συνεργασία της Δημοτικής Επιχείρησης Ύδρευσης Λάρισας και του Ελληνικού Δικτύου Δήμων με Ποτάμια
Θετικά τα μηνύματα για τη Σαντορίνη από την WTM | Στόχος η επαναφορά της στην κορυφή
Philoxenia 2024 | «Δυτική Μακεδονία: Ένα ταξίδι πέρα από το συνηθισμένο»
Ryanair | 3,7 εκατ. θέσεις για Ελλάδα το καλοκαίρι του 2025
Επιμελητήριο Ηρακλείου | Σχολή Επαγγελματία Πιτσαδόρου Ιταλικής Πίτσας με πιστοποίηση
Παγκρήτιος Σύλλογος Διευθυντών Ξενοδοχείων | Ποιοι εκλέχτηκαν για το νέο Δ.Σ.
Παγκόσμια Ημέρα Μπακλαβά - 17 Νοεμβρίου
Η Μήλος στους κορυφαίους προορισμούς στον κόσμο για συνέδρια και επαγγελματικά ταξίδια