100 εκατ. σπίτια είδαν αυτή τη διαφήμιση της Turkish Airlines στο NBC

17-02-22 | ΑΓΟΡΕΣ

100 εκατομμύρια σπίτια είδαν αυτή τη διαφήμιση της Turkish Airlines στο κανάλι NBC κατά τη διάρκεια του Super-Bowl την περασμένη Κυριακή 13 Φεβρουαρίου.

Γι αυτήν την 60 δευτερολέπτων διαφήμιση η Turkish Airlines πλήρωσε 13 εκατομμύρια δολάρια στο ΝΒC.

Ο  Τζορτζ Κλούνεϊ αρνήθηκε αμοιβή 35 εκατ. δολαρίων για να παίξει στο διαφημιστικό και έτσι επελέγη ο Μόργκαν Φρίμαν, που δεν αρνήθηκε προφανώς ένα παρόμοιο ποσό.

Η παραγωγή του διαφημιστικού στοίχισε πάνω πάνω από 10 εκατ. δολάρια.

Το διαφημιστικό θα συνεχίσει να προβάλλεται σε όλα τα αμερικανικά κανάλια τις επόμενες εβδομάδες.

Η οικονομική ανάκαμψη της Τουρκίας στηρίζει πολλά στον τουρισμό και ο Ερντογάν εντυπωσιάζει με αυτή τη στρατηγική μάρκετινγκ...

διαβάστε ακόμα

Κυρίαρχο το ελληνικό μέλι στην κυπριακή αγορά
Συνεργασία της Δημοτικής Επιχείρησης Ύδρευσης Λάρισας και του Ελληνικού Δικτύου Δήμων με Ποτάμια
Θετικά τα μηνύματα για τη Σαντορίνη από την WTM | Στόχος η επαναφορά της στην κορυφή
Philoxenia 2024 | «Δυτική Μακεδονία: Ένα ταξίδι πέρα από το συνηθισμένο»
Ryanair | 3,7 εκατ. θέσεις για Ελλάδα το καλοκαίρι του 2025
Επιμελητήριο Ηρακλείου | Σχολή Επαγγελματία Πιτσαδόρου Ιταλικής Πίτσας με πιστοποίηση
Παγκρήτιος Σύλλογος Διευθυντών Ξενοδοχείων | Ποιοι εκλέχτηκαν για το νέο Δ.Σ.
Παγκόσμια Ημέρα Μπακλαβά - 17 Νοεμβρίου
Η Μήλος στους κορυφαίους προορισμούς στον κόσμο για συνέδρια και επαγγελματικά ταξίδια
Oceania Cruises: Τρεις νέες κρουαζιέρες με Ελληνικά λιμάνια το 2026