100 εκατομμύρια σπίτια είδαν αυτή τη διαφήμιση της Turkish Airlines στο κανάλι NBC κατά τη διάρκεια του Super-Bowl την περασμένη Κυριακή 13 Φεβρουαρίου.
Γι αυτήν την 60 δευτερολέπτων διαφήμιση η Turkish Airlines πλήρωσε 13 εκατομμύρια δολάρια στο ΝΒC.
Ο Τζορτζ Κλούνεϊ αρνήθηκε αμοιβή 35 εκατ. δολαρίων για να παίξει στο διαφημιστικό και έτσι επελέγη ο Μόργκαν Φρίμαν, που δεν αρνήθηκε προφανώς ένα παρόμοιο ποσό.
Η παραγωγή του διαφημιστικού στοίχισε πάνω πάνω από 10 εκατ. δολάρια.
Το διαφημιστικό θα συνεχίσει να προβάλλεται σε όλα τα αμερικανικά κανάλια τις επόμενες εβδομάδες.
Η οικονομική ανάκαμψη της Τουρκίας στηρίζει πολλά στον τουρισμό και ο Ερντογάν εντυπωσιάζει με αυτή τη στρατηγική μάρκετινγκ...