Αμερικανικός τουρισμός: Το 23% θα ταξιδέψει στο εξωτερικό την Άνοιξη – Ποιες εμπειρίες διακοπών αναζητούν

09-03-22 | ΑΓΟΡΕΣ

To 23% των Αμερικανών σκοπεύουν να ταξιδέψουν στο εξωτερικό αυτή την Άνοιξη, με επτά στους 10 προορισμούς που παρουσιάζουν την ταχύτερη αύξηση ζήτησης για την εποχή αυτή να είναι εκτός των ΗΠΑ (Παρίσι, Λονδίνο, Ρώμη, Βαρκελώνη, Λισαβόνα, Άμστερνταμ, Βενετία).

Αυτό προκύπτει από την έρευνα Spring Travel Index της Tripadvisor, η οποία βασίζεται στο συνδυασμό δεδομένων αναζήτησης και διάθεσης για ταξίδια των Αμερικανών, όσον αφορά την ταξιδιωτική περίοδο της Άνοιξης.

Παρά το αυξανόμενο κόστος του πετρελαίου και τον πληθωρισμό, το 53% των Αμερικανών σκοπεύουν να ταξιδέψουν αυτή την Άνοιξη (1η Μαρτίου – 31 Μαϊου 2022), με το 39% να σκοπεύει να κάνει δύο ή περισσότερα ταξίδια, έναντι αντίστοιχου ποσοστού 35% των Αμερικανών που δήλωσαν το ίδιο για την ταξιδιωτική περίοδο 1η Δεκεμβρίου 2021 – 28 Φεβρουαρίου 2022.

Εξ όσων ταξίδεψαν την περασμένη Άνοιξη και σκοπεύουν να κάνουν το ίδιο και φέτος, το 51% επιδιώκει να δαπανήσει περισσότερα σε σχέση με το 2021, με το 23% της ομάδας αυτής να προτίθεται να δαπανήσει σημαντικά μεγαλύτερα ποσά στα ταξίδια. Τα δεδομένα της Tripadvisor δείχνουν ότι η η μέση δαπάνη ανά κράτηση για τους Αμερικανούς ταξιδιώτες αυτή την Άνοιξη παρουσιάζει αύξηση 87% σε ετήσια βάση.

Οι δημοφιλέστερες ημερομηνίες για ταξίδια είναι η 31η Μαρτίου, η 11η Μαρτίου και η 12η Μαρτίου.

Οι Αμερικανοί ανέφεραν την ξεκούραση και τη χαλάρωση ως το σημαντικότερο λόγο να ταξιδέψουν την Άνοιξη (51%), ενώ ακολουθεί η απόδραση από την καθημερινότητα (49%) και η επίσκεψη σε μέλη της οικογένειας και φίλους (44%).

Το 45% ανέφεραν ότι αναζητούν νέες και μοναδικές εμπειρίες στο επόμενο ταξίδι τους. Οι 5 ανερχόμενες κατηγορίες εμπειριών για τις οποίες κάνουν κράτηση οι Αμερικανοί για την Άνοιξη του 2022 συντίθενται από έναν συνδυασμό πολιτιστικών δραστηριοτήτων και περιπέτεια: οδήγηση τετρακίνητων αυτοκινήτων (4WD), διαδρομές ανώμαλου δρόμου (ATV & Off-Road Tours), ημερήσια ταξίδα, πολιτικές διαδρομές, καταδύσεις και tour οινογευσίας και οινοποιείων.

Οι τρεις κυριότερες υπηρεσίες που αναζητούν στα καταλύματα αυτή την Άνοιξη, βάσει αναζητήσεων και κρατήσεων, είναι η πισίνα, το μπαρ/ lounge και το εστιατόριο. Τα οδικά ταξίδια παραμένουν η δημοφιλέστερη μορφή διακοπών για αυτή την Άνοιξη (44%), και ακολουθούν οι διακοπές παραλίας (39%) και τα ταξίδια για shopping (30%).

 

διαβάστε ακόμα

Θετικά τα μηνύματα για τη Σαντορίνη από την WTM | Στόχος η επαναφορά της στην κορυφή
Philoxenia 2024 | «Δυτική Μακεδονία: Ένα ταξίδι πέρα από το συνηθισμένο»
Ryanair | 3,7 εκατ. θέσεις για Ελλάδα το καλοκαίρι του 2025
Επιμελητήριο Ηρακλείου | Σχολή Επαγγελματία Πιτσαδόρου Ιταλικής Πίτσας με πιστοποίηση
Παγκρήτιος Σύλλογος Διευθυντών Ξενοδοχείων | Ποιοι εκλέχτηκαν για το νέο Δ.Σ.
Παγκόσμια Ημέρα Μπακλαβά - 17 Νοεμβρίου
Η Μήλος στους κορυφαίους προορισμούς στον κόσμο για συνέδρια και επαγγελματικά ταξίδια
Oceania Cruises: Τρεις νέες κρουαζιέρες με Ελληνικά λιμάνια το 2026
FedHATTA/ HATTA: Οι διεθνείς επαγγελματίες του οργανωμένου τουρισμού γνωρίζουν την Κρήτη
Τουρισμός: Η Σουηδία πρώτη χώρα στον κόσμο με εμπορικό σήμα, για να μην μπερδεύονται οι ταξιδιώτες!