Οι Millennials και η Gen Z είναι οι δύο γενιές ταξιδιωτών που φαίνεται ότι προτιμούν τα προγράμματα ταξιδιωτικών υπηρεσιών «αγοράστε τώρα, πληρώστε αργότερα», καθώς επλήγησαν ιδιαίτερα από την πανδημία του κορωνοϊού, διαπιστώνει η GlobalData.
Η εταιρεία δεδομένων και αναλύσεων σημειώνει ότι οι αεροπορικές εταιρείες που συνεργάζονται με χρηματοπιστωτικά ιδρύματα για να προσφέρουν τα εν λόγω προγράμματα, θα μπορούσαν να προσελκύσουν ευαίσθητους στις τιμές ταξιδιώτες των ομάδων, που αναζητούν ευέλικτες μεθόδους πληρωμής χαμηλού κόστους.
Σύμφωνα με την Έρευνα Καταναλωτών του 4ου τριμήνου 2021 της GlobalData, το 34% της Gen Z και το 36% των Μillennials, δήλωσαν ότι ήταν «εξαιρετικά ανήσυχοι» για τα προσωπικά τους οικονομικά. Τα ποσοστά αυτά, κατέλαβαν τις υψηλότερες θέσεις από όλες τις ηλικιακές ομάδες που απάντησαν στην σχετική ερώτηση.
Προς αυτή την κατεύθυνση, τον περασμένο Ιανουάριο η εταιρεία Uplift, η οποία προσφέρει προγράμματα «αγοράστε τώρα, πληρώστε μετά», εμβάθυνε τη συνεργασία της με τη Southwest Airlines, συνεπώς οι πελάτες της μπορούν τώρα να κάνουν κράτηση για τις πτήσεις της Χαβάης με επιλογές άτοκων δόσεων.
Σχετικά, ο κ. Ralph Hollister, Αναλυτής Ταξιδιών και Τουρισμού στην GlobalData, επεσήμανε ότι χρήση από την Uplift των όρων «άτοκο» και «χωρίς κρυφές ή ετεροχρονισμένες χρεώσεις», αναμφίβολα θα προσελκύσει ευαίσθητους στις τιμές ταξιδιώτες, όπως είναι οι Μillennials και Gen Z. Το πιο σημαντικό για τις αεροπορικές εταιρείες και τα χρονοδιαγράμματα ανάκαμψής τους, είναι ότι αυτές οι ευκολίες πληρωμών ενισχύουν την προσβασιμότητα, καθώς μπορούν να γίνουν μικρότερες πληρωμές σε διάστημα αρκετών μηνών, πράγμα που μεταφράζεται σε υψηλότερους συντελεστές φορτίου.
Η προσβασιμότητα που προσφέρει η ανωτέρω λύση πληρωμής σημαίνει ότι δεν επωφελούνται μόνο οι εταιρείες χαμηλού κόστους, αφού ακόμη και η Delta ανακοίνωσε τον περασμένο μήνα τη συνεργασία της με την American Express. Ο κ. Hollister θεωρεί ότι, αεροπορικές εταιρείες όπως η Delta, δεν έχουν την πολυτέλεια να θεωρούνται μόνο premium, καθώς θα δυσκολευτούν να προσελκύσουν επιβάτες των δύο επίμαχων ηλικιακών ομάδων, ενώ μέσω της εν λόγω επιλογής πληρωμής, η Delta μπορεί να λάβει ένα καλό μερίδιο και στη συνέχεια να προσπαθήσει να δημιουργήσει επαναλαμβανόμενους πελάτες, μέσω του προγράμματος αφοσίωσης της.
Τέλος, ο αναλυτής της GlobalData καταλήγει ότι τα προγράμματα «αγοράστε τώρα, πληρώστε αργότερα», θα μπορούσαν να παίξουν καθοριστικό ρόλο στην ανάκαμψη των αεροπορικών εταιρειών που έχουν υιοθετήσει αυτήν τη μέθοδο πληρωμής. Η ευελιξία και η οικονομική προσιτότητα είναι βασικοί παράγοντες που επηρεάζουν τους νεότερους ταξιδιώτες και αυτή η λύση θα μπορούσε να οδηγήσει ακόμη και σε μακροπρόθεσμη αφοσίωση.