Αυτό που θέλουν οι Γερμανοί από τις διακοπές – Πώς ευεξία, περιπέτεια & γαστρονομία αντικατέστησαν την... παραλία

27-04-22 | ΑΓΟΡΕΣ

Το ενδιαφέρον των Γερμανών για διακοπές αυξάνεται συνεχώς, ακόμη και αν η πανδημία συνεχίζει να παίζει ρόλο στο σχεδιασμό και τις προσδοκίες που σχετίζονται με τις διακοπές.

Πώς είναι όμως οι ιδανικές διακοπές για αυτούς το 2022;

Όπως αποκαλύπτει έρευνα του online τουριστικού γραφείου Opodo που διεξήχθη από τις 9 έως τις 11 Φεβρουαρίου του 2022, σε συνεργασία με το ανεξάρτητο ινστιτούτο ερευνών OnePoll, σε δείγμα 1.000 ενήλικων Γερμανών οι οποίοι έχουν κάνει διακοπές την τελευταία πενταετία, αυτά που αναζητούν περισσότερο στις διακοπές τους οι Γερμανοί είναι το στοιχείο της ευεξίας, αυτοφροντίδας και χαλάρωσης (81%), μια δόση περιπέτειας (42%) και εκτενή ποιοτικό χρόνο με αγαπημένα τους πρόσωπα (40%).

Είναι χαρακτηριστικό ότι το ποσοστό των Γερμανών που επιδίωκαν το στοιχείο της ευεξίας στις διακοπές τους, κατά την αντίστοιχη έρευνα του 2020, δεν ξεπερνούσε το 10%, με επικρατέστερο το στοιχείο των διακοπών παραλίας (38%) ή των διακοπών δραστηριοτήτων στη φύση.

Oι γενιές Millennial και οι Gen Z των Γερμανών επιδιώκουν να συνδυάσουν τις διακοπές με τον ποιοτικό χρόνο με φίλους και μέλη της οικογένειας (18-24: 45%, 25-34: 41%, 35-44: 36%). Επιπλέον, όσοι αγαπούν τον πολιτισμό, φαίνεται πως βρίσκουν μεγάλη ικανοποίηση στις διακοπές τους στη γαστρονομία. Ιδιαίτερα η Generation Z επιθυμεί να εμβαθύνει σε νέες απολαύσεις στις διακοπές (43%).

Εκτός από τον ποιοτικό χρόνο με φίλους και συγγενείς, οι Γερμανοί επιθυμούν για τις διακοπές τους να έχουν ένα στοιχείο περιπέτειας. Πάνω από το ένα τρίτο του ηλιακού φάσματος 25-34 (34%) ανέφερε ότι επιθυμεί να αξιοποιήσει την περιπέτεια ώστε να ανανέωσει τις σχέσεις του πέρα από τους τέσσερις τοίχους του σπιτιού.

Ωστόσο, μόλις το 10% των Γερμανών συνεχίζουν να θέλουν να βρουν τον έρωτα στις διακοπές τους. Μάλιστα, σχεδόν οι διπλάσιοι άνδρες από τις γυναίκες συμπεριλαμβάνουν τα ερωτικά ραντεβού στις αγαπημένες τους δραστηριότητες κατά την περίοδο των διακοπών (άνδρες 15%, γυναίκες 8%).

Όσον αφορά τον τύπο διακοπών ανάλογα με την προέλευση των Γερμανών, το 91% των κατοίκων του κρατιδίου Ρηνανία-Παλατινάτο δήλωσαν ότι τα ταξίδια τους θα είναι προσανατολισμένα στην ευεξία, και το 64% των κατοίκων της Βρέμης στην αυτοφροντίδα.

Ένας στους πέντε (19%) Γερμανούς αναζητά κατάλυμα με δική του κουζίνα - μια τάση που έχει γίνει ιδιαίτερα δημοφιλής στους άνδρες. Το 41% ​​προτιμούν να μαγειρεύουν οι ίδιοι το φαγητό τους στις διακοπές. Όμως σχεδόν οι μισοί από τους ερωτηθέντες (46%) απολαμβάνουν την πλήρη εξυπηρέτηση και τις τοπικές λιχουδιές στα εστιατόρια. Ειδικά οι νεότερες ηλικίες είναι ταξιδιώτες με έντονο ενδιαφέρον για το φαγητό και προτιμούν να εξερευνούν ταξιδιωτικούς προορισμούς μέσα από τη γαστρονομία τους (18-24: 43%, 25-34: 37%). Μάλιστα, ένας στους πέντε Γερμανούς της Generation Z δήλωσε ότι θα ήθελε να μάθει συνταγές για νέα πιάτα ώστε να τα μαγειρεύει ενώ βρίσκεται στις διακοπές.

διαβάστε ακόμα

Θετικά τα μηνύματα για τη Σαντορίνη από την WTM | Στόχος η επαναφορά της στην κορυφή
Philoxenia 2024 | «Δυτική Μακεδονία: Ένα ταξίδι πέρα από το συνηθισμένο»
Ryanair | 3,7 εκατ. θέσεις για Ελλάδα το καλοκαίρι του 2025
Επιμελητήριο Ηρακλείου | Σχολή Επαγγελματία Πιτσαδόρου Ιταλικής Πίτσας με πιστοποίηση
Παγκρήτιος Σύλλογος Διευθυντών Ξενοδοχείων | Ποιοι εκλέχτηκαν για το νέο Δ.Σ.
Παγκόσμια Ημέρα Μπακλαβά - 17 Νοεμβρίου
Η Μήλος στους κορυφαίους προορισμούς στον κόσμο για συνέδρια και επαγγελματικά ταξίδια
Oceania Cruises: Τρεις νέες κρουαζιέρες με Ελληνικά λιμάνια το 2026
FedHATTA/ HATTA: Οι διεθνείς επαγγελματίες του οργανωμένου τουρισμού γνωρίζουν την Κρήτη
Τουρισμός: Η Σουηδία πρώτη χώρα στον κόσμο με εμπορικό σήμα, για να μην μπερδεύονται οι ταξιδιώτες!