Επάνω από τα επίπεδα 2019 συνέχισε να διαμορφώνεται ο αριθμός νέων κρατήσεων που πραγματοποίησαν οι Γερμανοί κατά το δίμηνο μέχρι και τις αρχές του Απριλίου του 2022, όπως παρατηρείται στις ταξιδιωτικές πωλήσεις στα παραδοσιαακά και online ταξιδιωτικά γραφεία που διερεύνησε η Travel Data + Analytics.
Σε γενικές γραμμές, το Μάρτιο του 2022, τα έσοδα από τις κρατήσεις για ταξίδια διακοπών για τη χειμερινή σεζόν και την ερχόμενη καλοκαιρινή του 2022, ήταν αυξημένα κατά 15% σε σχέση με τα επίπεδα του Μαρτίου του 2019.
Το Μάρτιο του 2022, οι διακοπές στις Βαλεαρίδες και τα Κανάρια αντιπροσώπευαν το 13% των εσόδων, στην Τουρκία το 15% και στην Ελλάδα το 14%.
Τα μακρινά ταξίδια παρουσιάζουν επίσης ανάκαμψη, με μερίδιο 14% στο σύνολο των πωλήσεων.
Μέχρι το τέλος Μαρτίου, οι Γερμανοί είχαν δαπανήσει συνολικά 5,1 δισ. ευρώ για τις καλοκαιρινές διακοπές τους, μέσα από κρατήσεις σε τουριστικά γραφεία και online τουριστικά πόρταλ των τουρ οπερείτορ και ΟΤΑ.
Τα έσοδα από τις κρατήσεις για την καλοκαιρινή σεζόν αντιπροσωπεύουν το 71% των μηνιαίων εσόδων. Την ίδια ώρα όμως, παρατηρείται ισχυρή τάση για κρατήσεις της τελευταίας στιγμής. Το Μάρτιο, σχεδόν το ένα τέταρτο των Γερμανών έκανε κράτηση διακοπών την τελευταία στιγμή, για αναχωρήσεις μέσα στον ίδιο μήνα ή τον Απρίλιο, ιδιαίτερα κατά την πασχαλινή περίοδο.